Jak to działa
Przejdź do gry DOTA 2
DOTA 2
0 0 28 0
25.08.2017

6. Jak grać? #Mirana

Bohater zasięgowy o głównym atrybucie zręczności. Może być grana zarówno jako Roamer, Support, a w rękach doświadczonego gracza nawet jako Midlaner. Dzięki swoim umiejętnościom może skutecznie gonić przeciwników, uciekać przed nimi, jak i atakować z zaskoczenia.

Pierwsza umiejętność – Starstorm – Mirana przywołuje meteory, które zadają obrażenia pobliskim jednostkom w wysokości 75/150/225/300 w zależności od poziomu umiejętności w zasięgu 650 jednostek. Przeciwnik znajdujący się najbliżej Mirany podczas użycia przez nią umiejętności jest atakowany podwójnie. Umiejętność może zostać ulepszona poprzez zakup Aghanim's Scepter – staje się ona pasywna i uderza wszystkich przeciwników (zarówno bohaterów jak i creepy) w zasięgu umiejętności co 10 sekund. Umiejętność nie aktywuje się gdy Mirana jest niewidzialna.

Grając w tę grę możesz zdobyć 250 Graj

Druga umiejętność - Sacred Arrow – Mirana wystrzeliwuje przed siebie strzałę której zasięg to 3067 jednostek. Gdy strzała trafi w przeciwnika zadaje obrażenia w wysokości 50/140/230/320 w zależności od poziomu umiejętności oraz ogłusza go na czas od 0.01 do 5 sekund w zależności od przebytego przez nią dystansu. Jeżeli strzała trafi w przeciwnego creepa, zabija go natychmiastowo (chyba, że jest to Ancient Creep - otrzymuje on wtedy normalne obrażenia oraz zostaje ogłuszony).

Trzecia umiejętność – Leap – Mirana skacze przed siebie na odległość 600/700/800/900 jednostek zwiększając przy tym szybkość ruchu o 8%/12%/16%/20% oraz szybkość ataku o 16/32/48/64 jednostek w zależności od poziomu umiejętności wszystkim sojuszniczym jednostkom (również creepom) w okolicy. Bonusy trwają przez 5 sekund.

Grając w tę grę możesz zdobyć i 250 Graj

Czwarta umiejętność – Moonlight Shadow – po użyciu Mirana oraz wszyscy bohaterowie z drużyny stają się niewidzialni na czas 15 sekund. Umiejętność ta aktywuje się jednak po opóźnieniu
2.5/2/1.5 sekundy w zależności od poziomu umiejętności. Użycie jakichkolwiek przedmiotów lub zaatakowanie przeciwnika ujawnia bohatera będącego pod wpływem umiejętności na czas opóźnienia zależny od poziomu umiejętności.

Przedmioty rekomendowane w początkowej fazie gry to: Power Treads lub Phase Boots, Ring Of Aquila, Bottle (w przypadku grania na Midlane), Wardy oraz kurier (jeżeli postać grana jest na pozycji Supporta). Przedmioty przydatne w późniejszej fazie gry to: Diffusal Blade, Linken's Sphere lub Black King Bar, Etheral Blade, Eye Of Skadi oraz Mjollnir.

Podsumowując, Mirana jest postacią bardzo uniwersalną, dzięki swoim umiejętnościom potrafi zmienić stan gry o 180 stopni w mgnieniu oka. Nie jest to jednak postać, której mechaniki są łatwe do opanowania w szczególności dla początkujących graczy.

6. Jak grać? #Mirana 0.0 0
0 0
Art napisany przez DomaC

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Margonem Dlaczego warto grać w Margonem?

Recenzja Quaresma
2

Margonem Ciekawostki w Margonem, o których prawdopodobnie nie miałeś pojęcia!

Tutorial Banankowy01
3

Paladins Lista zmian aktualizacji 58 otwartej bety

Poradnik Quaresma
4

Margonem Wszystko o reputacji

Poradnik Quaq
5

Margonem Margonem Jaką klasę wybrać?

Poradnik Banankowy01
6

Gry z lat 80, które warto znać!

Recenzja Dawid035
7

Margonem Prawie 3000 dni w Margonem, czyli co zmieniło się w Margonem oczami starego gracza

Recenzja Deya
8

Najlepsze wtyczki do Steam!

Poradnik JestemKacper
9

Wiedźmin 3 Dziki: Gon - Świetna, a co najważniejsze polska produkcja!

Recenzja JestemKacper
10

CSGO (B2P) Jak "oszukać" ruletki CS:GO?

Poradnik JestemKacper