Jak to działa
Przejdź do gry Hero Zero
Hero Zero
1 0 74 0
25.06.2017

Czy ta gra jest warta swojej popularności?

Uważam, że ta gra jest bardzo wciągająca. Można umawiać się z grupą znajomych i razem grać i poprawiać nasze relacje. Nauczyła mnie:
-cierpliwości
-odpowiedzialności
-szybszego pisania i czytania
-sposoby na nudę
Trzeba czekać na misje co uważam, że jest fajne, bo nie można od tak wbić wysokiego poziomu, albo trzeba kupić oponki co nigdy nie robiłem, ale może kiedyś jak mocno się w tą grę wciągnę to zakupię oponki. Najwięcej czasu spędziłem w tej grze na misjach, bo na nich najwięcej wbija się poziomu. Plus ma ta gra ze można kupować energię za pieniądze a niekoniecznie za oponki ale również można. Pamiętam jak za jakieś [nie jestem pewny ile] 40 oponków kupiłem zdolność która dała mi możliwość robienia misji i robienia treningów jednocześnie co bardzo mi ułatwiło mi grę. Bardzo lubiłem patrzeć na profile innych graczy . Zawsze chciałem być w top 10 .Najbardziej lubię w tej grze misje nadzwyczajne. Są za nie fajne nagrody które są bardzo trudne do zdobycia i są bardzo mocne. Pamiętam jak szukałem poradników jak misje nadzwyczajną wygrać. Trzeba ściągacz z siebie rzeczy aczkolwiek nigdy tego nie robiłem bo zawsze zapominałem i chciałem grać uczciwie.

- A oto zdjęcie które zrobiłem podczas pierwszego ulepszania się, w tej grze są bardzo potrzebne.

Grając w tę grę możesz zdobyć 420 Graj

Tę grę poznałem dzięki kolegom. Było to z rok temu ,kiedy założyliśmy rodzinę i kłóciliśmy się kto jest lepszy. Tak około miesiąca gdy dla każdego gra się znudziła prócz mnie, to zaczynałem grać nieregularnie, tak raz na 2 dni ,lub raz na tydzień, gdy raz nie wszedłem i gdy straciłem chyba 200 dzień logowania się to straciłem zapał do tej gry. Niedawno przypomniałem o tej grze, ale zapomniałem hasła do starego konta co bardzo żałuję. Fajne jest, że można założyć rodzinę ze znajomymi i porównywać się kto jest lepszy i kto ma lepszą ubranie grze. Ta gra jest uzależniająca nie można się od niej oderwać. Myślę, że najwięcej w to gra nastolatków aczkolwiek znam dużo osób którzy grają jako pełnoletni. Szkoda, że na 1 e-maile można mieć 1 konto w danym serwerze mój to [pl19] . Musiałem specjalnie zakładać nowy email bo chciałem mieć 2 konta w 1 serwerze.Fajne jest tworzenie postaci każdy może się wyróżnić swoją wyobraźnią i talentem tworzenia postaci [ jak w simsach] XD. Osobiście nigdy nie robiłem kobiet ,bo uważam, że mężczyzn łatwiej się robi. oto moja pierwsza misja na moim nowym koncie. Gdy wbiłem kiedyś 100 poziom myślałem ale ci co mają 5 mają łatwo wbić do 6 a mi do 101 tragedia. Ale to nic dziwnego w końcu duża różnica poziomów.

Grając w tę grę możesz zdobyć i 440 Graj

Zaczynam już grać mam nadzieję, że ktoś z was do mnie dołączy gdy założę już rodzinę i wspólnie zdobędziemy top 1 i będziemy fajnie się bawić i wspierać. Mam nadzieję że koledzy wrócą do tej gry i będą w to grać i odnowimy znajomości, kontakty .Także poznałem dużo ludzi dzięki tej grze .Fajne są wspomagacze ułatwiają grę bardzo. Najmniej w tej grze robiłem, robię pracy bo moim zdaniem to się nie opłaca jak się gra jak ja ze pół dnia nad grą się spędza tylko na noc daje pracę. Szkoda że po zerwaniu pracy nie dostajemy pieniędzy jak ustaliśmy zbyt długi limit czasu. Fajny jest lumpeks [sklep] w który można kupić nowe lepsze rzeczy oraz później broni rzucanej która bardzo pomaga w grze. Mam nadzieję, że artykuł dla was się spodobał i zmieniliście nastawienie do tej gry dzięki mnie.
Pisał Nniezapominaj

Czy ta gra jest warta swojej popularności? 5.0 1
1 0
Art napisany przez Nniezapominaj

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Gry z lat 70, które warto znać!

Recenzja Dawid035
2

Cuphead - Gra wzorowana na kreskówkach?

Recenzja TurboBagiety
3

CSGO (B2P) Jak "oszukać" ruletki CS:GO?

Poradnik JestemKacper
4

Wiedźmin 3 Dziki: Gon - Świetna, a co najważniejsze polska produkcja!

Recenzja JestemKacper
5

CSGO (B2P) Jak założyć drużynę w CS GO

Poradnik Zuwix
6

Minecraft Najlepsze modyfikacje do Minecraft'a [#1] (1.10.2)

Poradnik Gerluk
7

Najlepsze wtyczki do Steam!

Poradnik JestemKacper
8

Minecraft Mało popularny serwer? - CZAS TO ZMIENIC!

Poradnik ketty
9

Margonem Wszystko o reputacji

Poradnik Quaq
10

World of Tanks Pz.Kpfw. II Ausf. J - Najbardziej OP pojazd

Recenzja HansOmen