Jak to działa
Przejdź do gry World of Tanks
World of Tanks
3.4 33 3136 0
08.06.2017

IS-3 (siła ognia)

Wielu twierdzi iż czołg wprowadzony do gry we wcześniejszej fazie rozwoju tego symulatora jest jednym z dość dobrych, wytrzymałych oraz o dosyć dobrej sile ognia w porównaniu ze swoimi kolegami tego tieru w innych drzewek rozwoju jak i nacji.
Historyczny aspekt tego czołgu obejmuje lata około 1945. Nie jest do końca pewne czy ten czołg brał udział w bitwach II Wojny Światowej lecz pewne jest to iż wystąpił na defiladzie zwycięstwa w Berlinie tuż po zakończeniu tejże wojny. W swoim okresie był to jeden z lepszych czołgów (Ba, może nawet był najlepszy ze wszystkich jak na ten czas broni pancernych).
W drzewku rozwojowym ZSRR, IS-3 stanowi VIII tier bitewny. Aby móc go uzyskać trzeba najpierw przejść przez czołg IS (VII tier bitwny). Koszt doświadczenia wymaganego do badania tego czołgu to 77 tyś. Natomiast koszt kredytów wymaganych do zakupu to 2 568 500. Po nim jest czołg T-10 (IX tier bitewny).
Grając w tę grę możesz zdobyć 470 Graj
Powyższe zdjęcie przedstawia czołg ze słabymi punktami ( tak zwane weakspoty).

Po zakupie tego czołgu zamontowane są na nim domyślne i podstawowe moduły.
Podstawowym celem powinny być gąsienice aby czołg uzyskał odpowiednią nośność. Po za tym poprawią manewrowanie pojazdem (co w przypadku isa jest bardzo przydatne).
Kolejnym modułem do odblokowania powinno być działo. Najlepsze jest oczywiście działo kalibru 122mm IX tieru. Jednak aby móc je uzyskać należy najpierw uzyskać jeszcze inne działo. Podstawowe działo VII tieru ma 175mm penetracji oraz 390 obrażeń. Jako że jest to czołg VIII tieru, losować go będzie matchmaking na tieru niższe jak i wyższe. O tyle lepsza sprawa kiedy rzuci na tak zwanym topie gdyż tiery w przeciwnej drużynie nie będą miały dosyć grubych pancerzy i taka penetracja może na nich wystarczyć. Natomiast sytuacja jest katastrofalna kiedy w bitwie pojawią się X tiery (a już w ogóle jak pojawi się Maus). Penetracja wówczas nie wystarcza i trzeba się wtedy nasilić zajeżdżając wrogie czołgi co najmniej z boku a najlepiej z tyłu, aby móc coś ustrzelić.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 550 Graj
Kiedy już uda nam się uzyskać działo BL-9 uzyskamy 225mm penetracji i znacząco ułatwi to nam grę. Mimo to pojazdy X tieru będą stanowiły twardy do zgryzienia orzech wiec można się posiłkować amunicją premium, którą można kupić za większą ilość kredytów (wówczas uzyskamy 265mm penetracji). Przy wyszkolone załodze na 100%, uzyskaniu braterstwa broni na każdym załogancie, zamontowaniu mechanizmu dosyłającego dużego kalibry (koszt około 500 tyś) oraz ulepszonej wentylacji klasy 3 (koszt również około 500 tyś), można zejść z czasu ładowania z 14,38 sekund (przy załodze 75% i braku modułów) do 10,98 sekund. Taka redukcja znacząco wpływa na korzyść średnich uszkodzeń na minutę (po za tym może już nie dochodzić do takich sytuacji, w których isowi zostało niewiele punktów wytrzymałości pojazdu, a jest walka jeden na jeden z przeważającym wrogiem i zabraknie wówczas pół sekundy do oddania strzału).
3.4 (głosów: 33)
Art napisany przez Kamilex1109

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Najlepszy growy thriller ostatnich lat

Recenzja adrianos253
2

Vayne runy.

Poradnik TurboBagiety
3

Akinator Recenzja gry Akinator

Recenzja Cadya
4

League of Legends Draven - Jeden z najlepszych ADC w grze .

Recenzja LuuQyx
5

League of Angels 3 Divine Arma cz.1 wszystko na temat broni

Tutorial Mefciu
6

War Thunder War Thunder - bitwy powietrze czy pancerne? Moje odczucia.

Recenzja FilipAl
7

OGame Ogame - Zdobądź panowanie nad kosmosem! - recenzja gry.

Recenzja Povered
8

CSGO Prime (B2P) Pick'em Challenge PGL Kraków 2017 | cz.1

Poradnik lynnSSky
9

League of Legends League of Legends - Snowdown 2017

Recenzja Cyberadam
10

War Thunder War Thunder, czyli niezupełnie klon gier Wargamingu

Recenzja DanhonyV09
Chat