Jak to działa
Przejdź do gry Team Fortress 2
Team Fortress 2
2 0 36 0
16.08.2017

Opis postaci i małe porady

Mamy 9 klas do wyboru atak: Scout , żołnierz i pyro. Obrona: Demoman , gruby i inżynier. Wsparcie: Szpieg , snajper i medyk . Każda wyróżnia się taktyką i sposobem gry.
-Scout jest to najszybsza postać w grze oraz ma 125hp.Ma podwójny skok czyli będziemy mogli przeskakiwać obiekty lub wskakiwać na nie. 2x razy szybciej przejmujemy punkty kontrolne lub pchamy wózek z bombą. (Reszta klas tak nie może.) Jest uzbrojony w dubeltówkę, pistolet oraz kij. Dubeltówka - Ma bardzo duże obrażenia na krótkim dystansie , ma szeroki rozrzut i nie warto ją używać na dalekim dystansie, więc musimy podejść do przeciwnika. Pistolet nadaje się na dalekie odległości. Bądź w ciągłym ruchu żeby przeciwnicy mieli problem trafienia ciebie.

-Żołnierz jest uzbrojony w wyrzutnie rakiet, strzelbę oraz saperkę. Dzięki wyrzutni rakiet możesz robić rakietowe skoki wystrzeliwując rakietą pod nogi i znajdywać się w danym miejscu szybciej leczy przy tych skokach trochę tracimy życia. Zależy czy robisz to pod nogami czy z odrobiną odległości. Celując w przeciwnika staraj się trafiać pod ich nogi żeby wyrzucić w powietrze i mieć pewność że zadasz im obrażenia ale uważaj gdy przeciwny pyro będzie przed tobą nie strzelaj w niego rakietami bo on może odbić sprężonym powietrzem i zamiast w niego trafić on odbije i zada tobie obrażenia więc zmień broń na strzelbę i go zabij. (Żołnierz ma 200hp)

-Pyro jest uzbrojony w miotacz ognia, strzelbę oraz, siekierę. Jest dobry w ataku jak w obronie. Dzięki miotaczowi ognia możesz wykrywać wrogich szpiegów którzy są niewidzialni lub są przebrania za sojusznika lub ciebie. Miotacz ognia zadaje duże obrażenia na blisko więc możesz szybko zabić przeciwnika ale szybko kończy się paliwo więc pamiętaj o paczkach z amunicją. Pyro może odbijać wrogie rakiety, granaty lub strzały z łuku. Jeśli gonisz przeciwnika i twój ogień go nie dosięga zmień na strzelbę aby go zabić. Miotacz ognia nie zadaje żadnych obrażeń pod wodą więc zmień na strzelbę lub siekierę. (Pyro ma 175hp)

Grając w tę grę możesz zdobyć 250 Graj

-Demoman jest uzbrojony w granatnik, wyrzutnię bomb samoprzylepnych oraz butelkę. Granaty w granatniku odbijają się od ścian i maj duży pole rażenia. Bomby smoprzylepne przyczepiają się do ścian dzięki czemu możesz je ukryć i zaskoczyć przeciwnika zabijając go.Demoman może robić bobowe skoki za pomocą bomb samo przylepnych. Aby je wysadzić kliknij prawy przycisk aby je wysadzić. Dzięki bobom możesz zabezpieczyć wózek żeby przeciwnik nie mógł ruszczyć wózka z bombą i przy okazji go zabić. Gdy przetrzymasz przycisk strzału wyrzutnia bomb wyrzuci na większą odległość daną bombę samoprzylepną. (Demoman ma 175hp)

-Gruby jest uzbrojony w minigun, strzelbę oraz pięści. Gruby ma najwięcej życia lecz jest bardzo wolny i łatwo go zabić.Najlepiej chodź z medykiem który cię leczy i daje dodatkowe życie oraz robi cię niezniszczalnym na parę sekund.Minigun jest niecelny lecz szybko wystrzeliwuje pociski i pamiętaj gdzie są paczki z amunicją oraz apteczki. (gruby ma 300hp)

-Inżynier jest uzbrojony w strzelbę, pistolet, klucz, PDA Knostrukcji oraz PDA destrukcji. Inżynier jest to klasa najlepiej sprawująca się jako obrońca oraz wsparcie. Może on budować działka, teleportery oraz zasobniki (tylko po jednej konstrukcji), ale potrzebuje do tego metalu którego możemy zdobyć zabijając przeciwnika lub podnosząc paczki z amunicją. Działko ma 3 poz. 3 poziom jest najgroźniejszy dla przeciwnika. Pamiętaj że działo strażnicze ma ograniczony zasięg widzenia więc nie stawiaj na otwartym polu tylko na średni dystans lub na krótki. Zasobnik wytwarza metal, amunicję oraz regeneruje życie tobie i sojusznikom możesz go ulepszyć tylko na 3 poz. Dzięki teleportowi możesz teleportować szybo się do swoich konstrukcji lub teleportować na linie frontu swoich sojuszników dzięki czemu możesz szybko wygrać. Uważaj na szpiegów którzy z saperami mogą podłożyć na twoją konstrukcje i ją zniszczyć. Dzięki kluczowi możesz zniszczyć taki saper. (Inżynier ma 125hp)

Grając w tę grę możesz zdobyć i 250 Graj

-Medyk jest uzbrojony w karabin strzykawkowy, medigun i piłe do kości. Jest to postąć do wsparcia. Dzięki medigu* może leczyć w dowolnym miejscu swoich sojuszników i używać na nich ÜberCharge* którzy staną się nieśmiertelni przez 8 sek. aby tak się stało musisz mieć 100% w medigun'ie*. Trzymaj się jak najczęściej z grubym. Najlepsza taktyka na wygraną. (medyk ma 150hp)

-Snajper jest uzbrojony w karabin snajperski, PM, Kukri. Snajper może zabijać z dalekiej odległości i zabijać jednym strzałem. Aby zabijać jednym strzałem musisz trafiać w głowę lub naładować snajperkę na 100% aby zadać maksymalne obrażenia i mieć 100% że zabiłeś przeciwnika. Uważaj na plecy bo szpiedzy jednym dźgnięciem w plecy mogą cię zabić. Od czasu do czasu sprawdzaj czy nikt podejrzanie się nie kręci. Na wszelki wypadek sprawdzaj strzelając do niego z PM lub używają kukri. (Snajper ma 125hp)

-Szpieg Jest uzbrojony w Rewolwer, nóż, zestaw przebrań (każdej klasy), zegarek niewidzialności oraz saper. Dzięki zegarku niewidzialności możesz być niewidzialny ale za to nie możesz zabijać gdy jesteś niewidzialny. Nie wpadaj na przeciwników wtedy pokarze się twoja sylwetka i mogą cię zabić. Gdy jesteś niewidzialny używaj zestawu przebrań aby się przebrać za przeciwnika i wtargnąć w jego szeregi. Dzięki zaperowi możesz zniszczyć konstrukcje inżyniera ale nie możesz tego robić gdy jesteś niewidzialny. Staraj się zachodzić przeciwników od tyłu i dźgając ich w plecy zadasz im maksymalne obrażenia. Gdy jesteś przebrany np: za grubego i leczy cie wrogi medyk może użyć na ciebie ÜberCharge* :). (Szpieg ma 125jhp)

Opis postaci i małe porady 5.0 2
2 0
Art napisany przez King_Tomson_IV

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Margonem Dlaczego warto grać w Margonem?

Recenzja Quaresma
2

Margonem Ciekawostki w Margonem, o których prawdopodobnie nie miałeś pojęcia!

Tutorial Banankowy01
3

Paladins Lista zmian aktualizacji 58 otwartej bety

Poradnik Quaresma
4

Margonem Wszystko o reputacji

Poradnik Quaq
5

Margonem Margonem Jaką klasę wybrać?

Poradnik Banankowy01
6

Gry z lat 80, które warto znać!

Recenzja Dawid035
7

Margonem Prawie 3000 dni w Margonem, czyli co zmieniło się w Margonem oczami starego gracza

Recenzja Deya
8

Najlepsze wtyczki do Steam!

Poradnik JestemKacper
9

Wiedźmin 3 Dziki: Gon - Świetna, a co najważniejsze polska produkcja!

Recenzja JestemKacper
10

CSGO (B2P) Jak "oszukać" ruletki CS:GO?

Poradnik JestemKacper