Jak to działa
Przejdź do gry DOTA 2
DOTA 2
5.0 1 1665 0
09.12.2017

Pojawiam się i znikam w Dota

Stworzyłem już artykuły o najtrudniejszych bohaterach, a inni użytkownicy sami to zinterpretowali dając inne typy poradników oraz dodając większość postaci, nawet te banalne.
Zajmę się jednak nie postacią, lecz jedną z mechanik gry. Jest nią niewidzialność. Ma ona na celu głównie aspekt taktyczny, który w grach tego typu jest niezbędny. Twórcy byliby głupi podrabiając krzaki z League of Legends. Stworzyli osobną mechanikę skupioną głównie na właściwościach jednostki, a nie efektach terenowych.
Omówię wszystkie typy niewidzialności w Dota 2 oraz ich aspekty taktyczne.

Pierwszym jest zwykła niewidzialność. Osiągana w najczystszej postaci poprzez zebranie runy oraz dzięki umiejętności Riki'ego. Ma głównie zalety podczas ,,szpiegowania" wroga, czyli tak zwanego roamingu. Można także wówczas ukraść runę, bezpiecznie dojść do miejsca postawienia warda lub uciec z pola bitwy.
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
Umiejętności innych postaci (np.: Weaver, Bounty Hunter, Nyx Assassin) dające niewidzialność oraz Shadow Blade dodają także dodatkowe obrażenia, a także osłabienia w przypadku Invoker'a co pozwala na bezpieczne dobicie wroga osłonionego przez jego sojuszników.

Istnieje także niewidzialność bardziej terenowa. Po opuszczeniu wskazanego terenu tracimy ją i związane z nią efekty, ale nie posiada ona ograniczenia czasowego. Uzyskiwana na małym, bo jedno-jednostkowym terenie, przez Shadow Amulet, a także dzięki Meld od Templar Assasin. Przykładem jest także inkantacja Sand Kinga, która dodatkowo tworzy pole zadające obrażenia, ale także tworząca ryzyko łatwiejszego wykrycia. Nie znika ona od razu po wyjściu z inkantacji, zatem mamy czas na ucieczkę.
Na szerszym terenia działa pajęczyna Broodmother. Daje jej ona także możliwość chodzenia po niedostępnym terenie, przyśpieszenie oraz leczenie. Ukrywa też jej małe pająki.
Największy możliwy zakres może osiągnąć Treant Protector zbliżając się do drzew. Musi on jednak pozostać blisko drzew inaczej zostanie ujawniony.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Bardzo małe grono stanowią niewidzialności nierozpraszalne. Jest to Shadow Dance Slark'a oraz Smoke of Deceit.
Pierwszy ma aspekt pasywny i aktywny. Nierozpraszalny jest aspekt aktywny, ponieważ slark zmienia się w chmurę co sprawia, że pozornie jest widoczny jednak nikt nie jest w stanie go trafić, ani wycelować. Teraz zostało to usprawnione, ponieważ Dark Willow korzysta z podobnego systemu.
Smoke of Deceit działa na przeciwnej zasadzie. W walce jest bezużyteczny, ponieważ jego efekt znika po zbliżeniu się do przeciwnika. Taktycznie jest niezbędny w grach na wyższym poziomie, ponieważ sentry wardy nie są wstanie zobaczyć tak ukrytych bohaterów. Ma charakter obszarowy, daje bonus do szybkości, ale w sklepie jest ich ograniczona ilość. W trakcie walki znacznie bardziej użyteczna jest zdolność ostateczna Miran'y. Pozwala ona na ciągłe znikanie każdego członka drużyny, aż do zakończenia działania efektu.
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez Boomboxpl

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Łowcy Zombi Czy apokalipsa zombi może mieć miejsce? Naukowe podstawy istnienia zombi

Poradnik JestemKacper
2

"Drake Hollow" - Ocalona Nadzieja w Zardzewiałym Świecie

Recenzja Zekariya
3

Spider man znowu w akcji. Recenzujemy Marvel Spiderman

Recenzja adrianos253
4

My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych

Recenzja Wardzisław
5

CSGO Prime (B2P) dignitas - omówienie drużyny.

Poradnik lynnSSky
6

MovieStarPlanet MSP Czy gra MSP jest fajna? MSP, czy MSP2?

Recenzja Lea2212
7

Recenzja DLC Scandinavia oraz DLC Going East! do Euro Truck Simulator 2

Recenzja Pan_Czeresnia
8

Shakes & Fidget Jak zacząć grę i być dobrym

Poradnik BoBeS
9

CSGO Prime (B2P) Komendy do CS:GO Cz. I

Poradnik TheBartmuz
10

ENLISTED Enlisted czy Heroes and Generals-która gra jest lepsza?

Recenzja Dercik90
Chat