Jak to działa
2 0 31 0
28.08.2017

Realm of the Mad God - Wizard

Jedna z pierwszych pięciu klas która jest zawsze widywana przy większych grupach graczy. Prosty, ale bardzo potężny w odpowiednich do tego rękach. Czarodziej posiada wysokie obrażenia, ale za to małą ilość punktów życia i obrony. Mag i wojownik posiadają jeden z większych DPS (obrażenia na sekundę) w Rotmg. Jednak jako jedna klas czarodziejskich nie posiada umiejętności odnawiania życia czy many, czarodzieje są bardzo podatni na wszelakie klątwy i trucizny.


Ekwipunek

Staff of Astral Knowledge oraz Staff of the Cosmic Whole są głównymi i najczęściej używanymi różdżkami dla czarodzieja. Są one używane dzięki doskonałemu zasięgu który w połączeniu z liniowymi kulami i wielkimi uszkodzeniami wyrządza ogromne obrażenia z bezpiecznej dla maga odległości, w której nie otrzymuje większości obrażeń. Te dwie różdżki są idealną bronią na bogów, na farmienie eliksirów wzmacniających, uczestniczenia w eventach i zabijaniu bossów lochu, i oczywiście do walki z Oryxem.

Magic Nova Spell i Elemental Detonation Spell są najsilniejszymi zaklęciami które są w stanie zabić boga przy jednym użyciu, najczęściej stosowne na zabijanie grupowo bogów.

Tablet of the King’s Avatar jest zaklęciem nieokreślonym rangą i jest to jedyny czar dla czarodzieja który może przebić wrogów. Jest znacznie lepszy niż zaklęcia na najwyższym poziomie, jeśli chodzi o zabijanie potworków, ale w przeciwnym razie jego minusy są takie, że ma mniejsze obrażenia, mniejszy zasięg, który może się pokrywać i zużywa prawie 2 razy więcej many niż czary na randze T5-T6.


Rola w grupie

Czarodziej jest niesamowity w grupach i często do nich szukany, potrafi zabić solo większość bossów i bogów. Mag jest używany jako jeden z głównych atakujących z oddali który robi jeden z większych DPS, w ciągu kilku sekund potrafi obić wroga aby reszta drużyny bez problemu mogła go dobić.

Podsumowanie

Najlepszą obroną jest dobra i zaplanowana ofensywa. Dzięki wysokim obrażeniom i niszczącym zaklęciom czarodzieje mogą po prostu wyeliminować wszelkie przeszkody na ich drodze bez większych problemów. Magowie są skuteczni zarówno sami jak i w większych, średnich czy małych grupach. Niestety grając magiem w większych grupach możesz powodować do siebie pewien uraz, z tego powodu, że duża liczba graczy grająca tą profesją kradnie looty z większych bossów i bogów innym graczom.


Zwierzaki

Co do wyboru zwierzaka - umiejętność leczenia jest zawsze dobrym wyborem, bez względu na klasę którą wybierzesz. Zwierzaki z zaklęciami heal na pierwszym slocie przydają się dla magów, a inne umiejętności są po prostu zbędne i nie dają tyle, co możliwość darmowego leczenia które może nam uratować życie.


Dzięki za przeczytanie mojego poradnika do gry czarodziejem, mam nadzieję, że przyda się wam i będziecie coraz lepsi!

Realm of the Mad God - Wizard 5.0 2
2 0
Art napisany przez Fragorski

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Margonem Dlaczego warto grać w Margonem?

Recenzja Quaresma
2

Paladins Lista zmian aktualizacji 58 otwartej bety

Poradnik Quaresma
3

Margonem Ciekawostki w Margonem, o których prawdopodobnie nie miałeś pojęcia!

Tutorial Banankowy01
4

Margonem Wszystko o reputacji

Poradnik Quaq
5

Margonem Margonem Jaką klasę wybrać?

Poradnik Banankowy01
6

Margonem Prawie 3000 dni w Margonem, czyli co zmieniło się w Margonem oczami starego gracza

Recenzja Deya
7

Najlepsze wtyczki do Steam!

Poradnik JestemKacper
8

Wiedźmin 3 Dziki: Gon - Świetna, a co najważniejsze polska produkcja!

Recenzja JestemKacper
9

CSGO (B2P) Jak "oszukać" ruletki CS:GO?

Poradnik JestemKacper
10

Minecraft Mało popularny serwer? - CZAS TO ZMIENIC!

Poradnik ketty