Jak to działa
5.0 5 134 0
12.07.2017

Tc ghost recon future soldier. Czy warto zagra─ç?

Ods┼éona Ghost Recona o podtytule "future soldier" nie jest obecnie najnowsz─ů cz─Ö┼Ťci─ů cyklu, lecz nie ma na karku a┼╝ tak wiele lat. Postaram si─Ö om├│wi─ç (jak w wi─Ökszo┼Ťci moich recenzji) jak gra przetrwa┼éa pr├│b─Ö czasu i czy mimo up┼éywu lat warto si─Ögn─ů─ç po ten tytu┼é i czy nie b─Ödzie to strata: czasu, pieni─Ödzy, oraz nerw├│w. W pierwszych ods┼éonach najbardziej przyk┼éadano uwagi, do tego, by mo┼╝na by┼éo taktycznie rozwi─ůza─ç ka┼╝dy konflikt zbrojny. W tej ods┼éonie nie u┼Ťwiadczymy za grosz taktyki i jest ona bardziej gr─ů akcji ni┼╝ taktyczn─ů i tu trzeba przyzna─ç, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç wykonywanych przez nas dzia┼éa┼ä jest bardzo widowiskowa, a┼╝ mi┼éo patrze─ç. W grze nie dzia┼éamy samemu, lecz przydzielonych do nas zostaje jeszcze trzech futurystycznych ┼╝o┼énierzy, z kt├│rymi b─Ödziemy musieli wsp├│┼épracowa─ç przez ca┼éy okres trwania gry.
Fabu┼éa to absolutnie nic prze┼éomowego, ani nadzwyczajnego. Typowa historia a ameryka┼äskich ┼╝o┼énierzach ratuj─ůcych ┼Ťwiat przez Rosjanami, kt├│rzy oczywi┼Ťcie s─ů najwi─Ökszymi wrogami wszech┼Ťwiata i tylko amerykanie, narodzeni na ziemi bog├│w s─ů w stanie ocali─ç ca┼éy glob... Zwyczajna fabu┼éa militarystycznej strzelanki o napakowanych testosteronem kolegach z oddzia┼éu. Nie to jest jednak najwa┼╝niejsze, pod wzgl─Ödem samej rozgrywki, czyli najwa┼╝niejszej rzeczy w grach jest wy┼Ťmienicie, chocia┼╝ jest to pozbawione klimatu starszych cz─Ö┼Ťci. W ka┼╝dym razie jest to strzelanina z elementami skradania, oraz z systemem chowania si─Ö za os┼éonami. System os┼éon dzia┼éa bez zarzutu, strzelanie r├│wnie┼╝, tak samo jak futurystyczne urz─ůdzenia urozmaicaj─ůce rozgrywk─Ö, skradanie te┼╝ zrealizowane jest poprawnie. Wszystko jest dobre ale bez sza┼éu
Wspomnia┼éem wcze┼Ťniej, ┼╝e nie dzia┼éamy w pojedynk─Ö, tylko z kilkoma kompanami. S─ů oni zwyczajnie durni i nieraz zablokuj─ů si─Ö na ┼Ťcianie, w drzwiach i innych bardzo trudnych do pokonania miejscach... Ponadto tw├│rcy wiedzieli o inteligenci towarzyszy i nie s─ů oni wykrywani przez wrog├│w. Przydaj─ů si─Ö oni jednak w niekt├│rych sytuacjach i wbrew pozorom nie s─ů kul─ů u nogi. Ich obecno┼Ť─ç jest niezb─Ödna np. na serie zsynchronizowanych strza┼é├│w, gdzie gracz namierza g┼éowy przeciwnik├│w i na sygna┼é ka┼╝dy z naszego oddzia┼éu ma za zadanie jedn─ů z tych g┼é├│w ustrzeli─ç. Sprawia to satysfakcj─Ö i daje korzy┼Ťci, bo je┼Ťli przeciwnicy zgin─ů w tym samym czasie, ┼╝aden nie b─Ödzie ┼Ťwiadkiem i nie zaalarmuje. Co do grafiki ju┼╝ w dniu premiery mo┼╝na by┼éo si─Ö przyczepi─ç, koszmarna mimika postaci, w wielu miejscach nieostre tekstury i problemy z doczytywaniem si─Ö obiekt├│w to norma w tej produkcji. Jednak nie mog─Ö jednoznacznie powiedzie─ç, ┼╝e jest to z┼éa gra. Fani starszych ods┼éon serii si─Ö zawiod─ů, natomiast nowe pokolenie mo┼╝e si─Ö zadowoli─ç, je┼Ťli nie zwa┼╝a na liczne niedor├│bki takie jak sztuczna inteligencja towarzyszy broni. Nie jest to gra dla ka┼╝dego i z tym trzeba si─Ö liczy─ç
5.0 (głosów: 5)
Art napisany przez BLAZEJ1

Zaloguj si─Ö, aby zobaczy─ç komentarze

Gor─ůce artyku┼éy
Discord