Jak to działa
Przejdź do gry Affected Zone Tactics
Affected Zone Tactics
0 0 12 0
12.07.2018

Affected Zone Tactics - Pierwsze wrażenia dotyczące taktyk strefy dotkniętej

Taktyczne Strefy Dotknięteprzenosi graczy do obcego kraju, podobnego do naszego, ale znalezionego na żadnej mapie, przez osadników, jedyny sposób podróżowania do tego nowego świata podróżują wszelkiego rodzaju osadnicy, korporacje i niesmaczne typy. Gracze kontrolują najemników w celu zgromadzenia potężnego zagranicznego zasobu i .... Wiesz co, pomińmy fabułę, gra nie jest wcale grą RPG i nie zawiera kilku linijek tekstu, a historia i fabuła mają bardzo małe znaczenie, wpływ lub tożsamość w grze. Affected Zone Tactics polega na przechytrzaniu rywali w drużynowym PVP, a tam, gdzie brakuje tej historii (choć nie jest to problem), element strategii w grze świeci jasno.

W grze jest wiele klas najemników , z trzema wybranymi i dodatkami do odblokowania w miarę zdobywania głównej postaci, każdy najemnik może być wyposażony w różne przedmioty, a gracze zdobywają punkty doświadczenia, by zdobyć kolejne drzewa i odblokować następna warstwa sprzętu. Każda linia technologiczna ulepsza twoją podstawową broń, broń boczną, zbroje i granaty, niestety musisz przejść przez każde ulepszenie w kolejności i nie ma żadnej odmiany rozgałęzień (rodzaj podobnej do progresji badań World of Tanks), więc jest bardzo mało indywidualizacji pomiędzy graczami.

Większą część naszej wczesnej rozgrywki spędziliśmy jako Grenadier, ataki z dalekich dystansów, które można było strzelać ponad ścianami i budynkami, w pewnym stopniu dając dowództwo nad polem bitwy. Gra nauczyła nas podstaw walki w samouczku, takich jak strzelanie, chowanie się za przedmiotami, gdzie wskaźniki kolorów pokazują poziom pokrycia, które zapewniają, ukrycie, ruch i inne. Jednak w grze było jeszcze wiele subtelnych niuansów, które nie były tak oczywiste i musieliśmy po prostu podnosić rzeczy, ale ogólnie rzecz biorąc, jest to dość łatwa gra.

Każdy merk, którym sterujesz, ma dwa punkty akcji do wydania na turę, różne akcje mają inny koszt, taki jak leczenie, strzelanie, przeładowywanie, przenoszenie itd. Każdy gracz bierze go po kolei, aby poruszać się po mapie, ograniczając liczbę punktów, które zwiększają Twój wynik; pierwszy zespół, który osiągnie ostateczny wynik łącznie wygrywa.

Jak go znaleźliśmy? Szczerze mówiąc, nasze pierwsze gry były naprawdę frustrujące. Zdecydowaliśmy się na Grenadiera, więc w przeciwieństwie do innych klas, byliśmy bardziej typem, który trzymał się z daleka i nie wdawał się zbytnio w bójkę, to pozostawiło zadanie polegające na ograniczeniu punktów (co trzeba było zrobić raczej duże koło) do szybszych / lepiej uzbrojonych graczy. Wczesne gry były małymi mapami, 4 v 4 z 3 punktami do uchwycenia; obie drużyny zaczynają od punktu i zasadniczo muszą walczyć o środkowy. Uchwyć środkowy punkt i otrzymujesz więcej punktów w każdej turze, a więc w ten sposób wygrywasz. To takie proste, każdy może to zrozumieć.

Najwyraźniej nie.
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
Liczba momentów, w których gracze z punktami znajdującymi się na zewnątrz punktu, zamiast poruszać się na nim podczas swojej tury, byłaby śmieszna, pewna, że ​​zostaniesz odsłonięty, ale praktycznie każdy mógł zdobyć punkt i wrócić bezpiecznie, ale tylu ludzi grał głupio bezpiecznie. Nawet gdy druga drużyna ograniczyła punkt środkowy, członkowie drużyny nie próbowali jej odzyskać po turnie, ponieważ wynik wrogów był coraz większy. Nasze wysiłki, by nakłonić ludzi, by opuścili to na czacie zespołowym, ciągle głuchy; denerwowało to, jak często nasz zespół był pozbawiony zdrowego rozsądku (i drużyny wroga na równi, gdy naszemu udało się pokonać połowę pierwszej).

Gdy osiągnęliśmy poziom, otworzyliśmy drugi automat najemników i od tego momentu wszystko się zmieniło. Moglibyśmy teraz wejść do bitwy z dwoma merkami pod naszą kontrolą, gdybyśmy chcieli; to wciąż ta sama liczba najemników na stronę, ale czasami z jednym lub większą liczbą graczy kontrolujących więcej merków. Tutaj zrekrutowaliśmy naszego nowego NPC "Adama", działacza maszyn podwodnych z dodatkowym ruchem i zdrowiem, a my spędziliśmy wiele naszych punktów badawczych na wyposażeniu Adama w lepszą zbroję. Miał jedną rolę; wejść, zdobyć punkt, wyjść. Nie chciał się bić, żeby walczyć, musiał być w stanie brać hity i przetrwać. W międzyczasie nasz grenadier podniósł rolę dowódcy, co skłoniło nas do wykonania praktycznie każdej gry i udostępnienia nam różnych map dla pobliskich graczy, aby spróbować zdobyć punkt, zdobyć punkt lub trafić do konkretnego wroga.

Na tym etapie nasze mapy powiększyły się, były o wiele większe, z pięcioma dostępnymi punktami, o wiele wyższymi celami do osiągnięcia, nasza strategia zawsze polegała na środkowym wysiłku i bronieniu jej, po tym, jak ktoś przykrył nasze najbliższe punkty zdobywania punktów, a następnie spróbował mocno wepchnąć na siebie. wróg, za środkowym punktem zdobycia i zmusić ich do obrony. W międzyczasie Adam biegł, aby zebrać najmniej bronionych wrogich drużyn dwa punkty zdobycia, a my strzelaliśmy z nich w zwycięstwo; wspaniale było mieć większą kontrolę nad bitwą, zwłaszcza gdy gracze śledzili pingi, a nasza strategia działała dość konsekwentnie.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Same mapy są dość różnorodne, począwszy od obozów wojskowych po opuszczone, opuszczone ulice, i choć zaczęliśmy poznawać najlepsze miejsca do umieszczenia na mapach, czuliśmy, że powrót był dość trudny; być może bardziej ze względu na nasz poziom i zawodników, którym brakuje doświadczenia. Im więcej gier graliśmy, tym wyraźniej stało się, że doświadczenie oznacza, że ​​ludzie wiedzieli, jak ważne jest przechwytywanie i odbijanie punktów, a więc zmieniło się znacznie więcej.

Niestety, podczas gdy mapy są całkiem inne, tryb gry jest zawsze taki sam i dla nas jest to miejsce, w którym cierpi trochę; jest o wiele więcej możliwości dzięki różnym trybom gry, jakie widzisz w tradycyjnych grach FPS(Capture Flag, Chroń VIP, Bomb Plant, itp.), Że ciągłe przechwytywanie punktów staje się trochę stare. Ta gra sprawia niesamowitą frajdę podczas pracy zespołowej, ale jest bardzo frustrująca, gdy gracze grają zbyt defensywnie i nic nie robią, szczególnie ze względu na pozornie mieszane bariery językowe, które gracze muszą pokonać (chociaż wybraliśmy angielski serwer, który naszym zdaniem nie jest językiem angielskim) mówiące ludzie idą do niego ze względu na niską populację niektórych innych serwerów w kraju). Gra warta jest spróbuj , dużo zabawy, a jeśli masz wielu chętnych do grania, to na pewno tam, o ile gra strategiczna .
Affected Zone Tactics - Pierwsze wrażenia dotyczące taktyk strefy dotkniętej 0.0 0
0 0
Art napisany przez Jaro-S

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Recenzja serii gier FNaF

Recenzja Typowypolak nr 1
2

Jakie są najlepsze gry dla dziewczyn

Recenzja Porarzo
3

Jak zdobyć gry lub skiny za darmo?

Video Kowalski03
4

Najdziwniejsze symulatory

Recenzja Typowypolak nr 1
5

Clash Royale - dlaczego ta gra jest coraz gorsza?

Recenzja GamerBlood
6

Zarabianie bananków!

Poradnik KowalPl
7

Clash Royale - Poradnik na start

Poradnik Fragorski
8

Informacje o Farming Simulator 2019

Recenzja Typowypolak nr 1
9

MovieStarPlanet MSP #Poradnik Jak stworzyć ładne początkowe konto :)

Video Anielax
10

Poradnik Clash Royale + mała recenzja

Poradnik ENZO_GAEMING123
Discord