Jak to działa
5.0 1 2567 0
14.06.2017

Dlaczego gracze mają dość Assassin's Creed?

Prince of Persja... Pamięta to ktoś jeszcze? Niestety bardzo mało osób ze społeczeństwa graczy wspomina tę produkcję, a jeszcze mniejsza część graczy wie, że to od tej serii Ubisoft czerpał największe inspiracje podczas projektowania pierwszej gry serii Assassin' s Creed. Jednak poza podobnym modelem parkour i klimatem dawnych czasów gry od siebie odbiegają ponieważ Książę Persji nie posiadał otwartego świata i akcja ma miejsce w troszkę innych realiach. Po wydaniu pierwszej części Assassin' s Creed gra z miejsca stała się hitem, który uzyskał rozgłos na cały świat za sprawą rozgrywki i klimatu, które wtedy były czyś zupełnie innowacyjnym i ludzie pokochali serię, przynajmniej do wydania Assassin' s Creed III, od tamtego czasu wszystko zaczęło się komplikować a gra zbierała coraz mniej pochlebne recenzje.
Graczom nie odpowiadało wykonywanie bliźniaczo - podobnych poleceń losowo napotkanych przez nas ludzi. Ponadto, niektóre z nich były zupełnie absurdalne, no bo kto wywiesza list gończy np. na dachu kościoła i to w taki sposób, że trzeba się wdrapać na samą górą w celu zobaczenia go... Gra jednak mimo wszystko sprzedawała się jak ciepłe bułeczki i gracze z niecierpliwością kolejnych, poprawionych pod niektórymi względami odsłon. Ubisoft jednak zamiast poczekać trochę z wydawaniem nowych gier z tej serii i dać im studiu trochę czasu na poprawę, niektórych z elementów gry poczuł zew pieniędzy i co roku wydawał taśmowo kolejne części, różniące się jedynie: bohaterem, miejscem akcji i lekko poprawioną grafiką, względem poprzednich odsłon. Gwoździem do trumny było wydawanie innych tytułów z identycznymi podstawami rozgrywki, co spowodowało, że nie tylko gracze zaczęli nienawidzić serii Assassin's Creed, ale i wszystkich produkcji studia
Wszystkie gry wydawane przez Ubisoft były tym samym projektem, każdy produkt miał te same wady i te same zalety, które z biegiem czasu zaczęły zwyczajnie nudzić graczy a wspinanie się na wierze, w celu odblokowania nowych miejsc i aktywności na mapie osiągnęło status kultowego... Powtarzalne schematy i multum równie kultowych pytajników na mapie, zdecydowanie nie pomagało marce. Ostatnia odsłona serii jaką ujrzał świat została wydana w 2015 roku, po czym Ubisoft wysłuchał nareszcie graczy i przerwał cykl wydawania nowej części serii co roku. Premiera nowej odsłony jest przewidywana na obecny rok i miejmy nadzieję, że studio zrobi to, czego oczekują gracze. To znaczy starego, dobrego Assassina z poprawionymi kilkoma elementami i dodaniem czegoś nowego, jakiejś innowacji, bo jeśli codziennie je się swoją ulubioną potrawę, po czasie traci ona smak. Mam nadzieję, że Ubisoft weźmie sobie do serca prośby graczy i wyda to czego oczekują.
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez BLAZEJ1

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Wartune Jak zwiększyć Battle Ranking - Wartune

Poradnik ketty
2

Dark Gnome Dark Gnome - ogólna recenzja

Recenzja Duman1222
3

War Thunder War Thunder – więcej niż symulator wojny

Recenzja Piotreq11
4

Affected Zone Tactics Affected Zone Tactics – taktyka, napięcie i strategia

Recenzja _Kimka_
5

CSGO Prime (B2P) Ninjas in Pyjamas - omówienie drużyny.

Poradnik lynnSSky
6

Dark Orbit Darkorbit - od hitu do... No właśnie. Czego?

Recenzja DanhonyV09
7

DOTA 2 Recenzja postaci Lion z gry Dota 2

Recenzja Zarabianiewinternecie
8

MovieStarPlanet MSP MovieStarPlanet 2 - poradnik, recenzja

Poradnik Duman1222
9

FIFA Online Fifa Mobile - Recenzja #18

Recenzja ezuak
10

DOTA 2 Recenzja postaci Hoodwink z gry Dota 2

Recenzja Zarabianiewinternecie
Chat