Jak to działa
5.0 1 781 0
14.06.2017

Dlaczego gracze mają dość Assassin's Creed?

Prince of Persja... Pamięta to ktoś jeszcze? Niestety bardzo mało osób ze społeczeństwa graczy wspomina tę produkcję, a jeszcze mniejsza część graczy wie, że to od tej serii Ubisoft czerpał największe inspiracje podczas projektowania pierwszej gry serii Assassin' s Creed. Jednak poza podobnym modelem parkour i klimatem dawnych czasów gry od siebie odbiegają ponieważ Książę Persji nie posiadał otwartego świata i akcja ma miejsce w troszkę innych realiach. Po wydaniu pierwszej części Assassin' s Creed gra z miejsca stała się hitem, który uzyskał rozgłos na cały świat za sprawą rozgrywki i klimatu, które wtedy były czyś zupełnie innowacyjnym i ludzie pokochali serię, przynajmniej do wydania Assassin' s Creed III, od tamtego czasu wszystko zaczęło się komplikować a gra zbierała coraz mniej pochlebne recenzje.
Graczom nie odpowiadało wykonywanie bliźniaczo - podobnych poleceń losowo napotkanych przez nas ludzi. Ponadto, niektóre z nich były zupełnie absurdalne, no bo kto wywiesza list gończy np. na dachu kościoła i to w taki sposób, że trzeba się wdrapać na samą górą w celu zobaczenia go... Gra jednak mimo wszystko sprzedawała się jak ciepłe bułeczki i gracze z niecierpliwością kolejnych, poprawionych pod niektórymi względami odsłon. Ubisoft jednak zamiast poczekać trochę z wydawaniem nowych gier z tej serii i dać im studiu trochę czasu na poprawę, niektórych z elementów gry poczuł zew pieniędzy i co roku wydawał taśmowo kolejne części, różniące się jedynie: bohaterem, miejscem akcji i lekko poprawioną grafiką, względem poprzednich odsłon. Gwoździem do trumny było wydawanie innych tytułów z identycznymi podstawami rozgrywki, co spowodowało, że nie tylko gracze zaczęli nienawidzić serii Assassin's Creed, ale i wszystkich produkcji studia
Wszystkie gry wydawane przez Ubisoft były tym samym projektem, każdy produkt miał te same wady i te same zalety, które z biegiem czasu zaczęły zwyczajnie nudzić graczy a wspinanie się na wierze, w celu odblokowania nowych miejsc i aktywności na mapie osiągnęło status kultowego... Powtarzalne schematy i multum równie kultowych pytajników na mapie, zdecydowanie nie pomagało marce. Ostatnia odsłona serii jaką ujrzał świat została wydana w 2015 roku, po czym Ubisoft wysłuchał nareszcie graczy i przerwał cykl wydawania nowej części serii co roku. Premiera nowej odsłony jest przewidywana na obecny rok i miejmy nadzieję, że studio zrobi to, czego oczekują gracze. To znaczy starego, dobrego Assassina z poprawionymi kilkoma elementami i dodaniem czegoś nowego, jakiejś innowacji, bo jeśli codziennie je się swoją ulubioną potrawę, po czasie traci ona smak. Mam nadzieję, że Ubisoft weźmie sobie do serca prośby graczy i wyda to czego oczekują.
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez BLAZEJ1

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

PUBG lite - recenzja darmowego PUBGa

Recenzja cerakpl
2

League of Legends Ashe - uniwersalny build

Poradnik Gremlininio
3

Momio Moja opinia o grze momio

Recenzja Kropiasta 2008
4

Margonem Moja przygoda w Margonem

Recenzja Flughe
5

Najlepszy growy thriller ostatnich lat

Recenzja adrianos253
6

World of Tanks Churchill I - Brytyjski rewolwerowiec

Recenzja HansOmen
7

F1 2019 - Recenzja - Informacje

Recenzja Golcuniuniu
8

najlepsze gry typu milionerzy

Recenzja Kubsoon243
9

Hero Zero Hero Zero - Gra dla wszystkich

Recenzja Szefciu1223
10

World of Tanks Porady dla początkujących na World of Tanks

Poradnik Hiro0
Chat