Jak to działa
5.0 2 1602 0
30.08.2020

Aktualizacja przedmiotów w przed sezonie 2021

Riot Games lubi namieszać trochę co sezon, wprowadzając nowe zmiany z roku na rok. Każdy przedsezon to coś nowego dla graczy League of Legends. Nie inaczej ma się rok 2021 I jego początki. Twórcy gry planują nieco zmienić system przedmiotów w pre-sezonie 2021. Prace ciągle trwają, i sami twórcy mówią o tym, że wiele jeszcze może się zmienić. Poniższy artykuł ma zarysować cele zmian przedmiotów dla każdej roli w grze, oraz zmiany odnośnie statystyk.


Leczenie – Meta ciągle się zmienia, jednak ta statystyka pozostaje cały czas na topie. Tak wiele postaci korzysta z leczenia, że budowanie przedmiotów osłabiających leczenie stało się przykrym przymusem, a nie możliwością. Możemy oczekiwać, że w 2021 będzie znacznie mniej leczenia.


Głębokie Rany – Statystyka bezpośrednio kontrująca bohaterów wyposażonych w nadmierne przywracanie zdrowia. Jednak wydaje się ona nieco blado wypadać na tle ogromnych zasobów życia. Twórcy skupią się aby głębokie rany były mocniejsze niż teraz, kosztem początkowej fazy gry.

Rework czasu odnowienia umiejętności

Znany nam dotychczas system CDR zupełnie się zmieni, ówczesny pułap 40% zwiększy się do nawet 100%! Teraz siła CDR rośnie wykładniczo, zamiast liniowo, jak ma to być wprowadzone. To oznacza, że jeśli kupimy 10% CDR to będziemy rzucać 10% więcej zaklęć, teraz jest to 11%. Wydaje się, że jest to nerf ale kiedy zniesiemy górną granicę, jest to ogromna zmiana.


Nieustępliwość – Trochę zapomniana statystyka, gdyż mało przedmiotów daje ją nam bezpośrednio, możemy jej trochę zdobyć również dzięki runom. Wpływa ona na długość CC, jednak nie na każdy rodzaj i to było mylące. Dodatkiem ma być redukcja czasu podrzucenia oraz przygwożdżenia.


Dżungla i przedmioty

W tamtym sezonie wspierający na dolnej alei otrzymali nowiutkie przedmioty, teraz przyszedł czas na dżunglerów. Zmiany mają na celu wsparcie zakupowych wyborów, i pomoc w tworzeniu różnych zestawów przedmiotów. Nowe przedmioty otrzymają przydatne statystyki, oraz łatwiej będzie je złożyć.

Strzelcy

Aktualnie wielu graczy narzeka, że chcąc robić cokolwiek w grze, trzeba zakupić itemy must have. Znacząco wpływa to na przyjemność z gry, no bo zamiast dokonywać różnych wyborów, kupujemy zawsze to samo, inaczej inni mieli by zbyt wielką przewagę. Koniec z tym! Przedmioty zostaną tak wyważone, że będzie można w nich przebierać bez ogromnej straty w kluczowych statystykach. Gracze którzy cenią sobie samotną rozgrywkę również otrzymają dla siebie przedmioty, które pomogą im przetrwać w trudnych chwilach, kiedy support poszedł na chwilę do toalety. ADC w przyszłym sezonie otrzymają dużo nowości :)


Magowie

O ile przedmioty do środkowej i późnej fazy gry mają zróżnicowane działanie i zastosowanie, to te na sam początek nie wyróżniają się specjalnie, i każdy skupia się tylko na ilości mocy umiejętności. Ich wybór ma się wzbogacić i nie być taki oczywisty. Ponadto przez rework CDR możemy czekać na itemy opierające się o częstotliwość rzucania zaklęć. Postacie które atakują z dalekiego dystansu też otrzymają swój kawałek tortu w postaci nowych przedmiotów.

5.0 (głosów: 2)
Art napisany przez TurboBagiety

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Star Stable Baba z wozu, koniom lżej

Recenzja Nyktofilia
2

Wymagania minimalne. Prawda czy mit?

Recenzja bananki24
3

Garry's Mod (B2P) Jak to jest z tymi mapami?

Poradnik Natalia280
4

CSGO Prime (B2P) Tutorial dla początkujących

Poradnik marcin072
5

Roblox Artykuł o grze zwanej Roblox. ps. POLECAM SERDECZNIE!

Recenzja S1K0R4
6

Minecraft Opowieści o Minecraft

Recenzja Freeze3361
7

Wolf Team Recenzja Wolf Team - poradnik

Poradnik Light back
8

Grand Theft Auto V (B2P) Grand Theft Auto V - Recenzja w 2024.

Recenzja Dawajflote
9

CSGO Prime (B2P) Jak nie dać się oszukać?

Poradnik BLAZEJ1
10

RETRO: Castlevania I (1986)

Recenzja LiquidSnake
Chat