Jak to działa
5.0 2 114 0
15.08.2018

Gry z potworami.

MONSTER HUNTER

gier napisami tak rzadko nam co┼Ť powiedzie─ç o tym, co jest w ┼Ťrodku pude┼éka. Jak wojna mo┼╝e by─ç niesko┼äczona, kto tak naprawd─Ö robi rozrachunek w kr├│lestwach Amalur, a c├│┼╝ to takiego, u diab┼éa, za "Oddech Dziko┼Ťci"? To prawie szok, aby odkry─ç, jak doskonale "┼Üwiat" podsumowuje osi─ůgni─Öcia Capcoma dzi─Öki najnowszym Monster Hunter.

Jego tereny ┼éowieckie s─ů ekspansywne, a ka┼╝dy z nich stanowi oddzielny ekosystem , kt├│ry sam w sobie nie b─Ödzie stanowi┼é przeszkody. Przedstawia niemal przyt┼éaczaj─ůcy ┼Ťwiat mo┼╝liwo┼Ťci dostosowywania i specjalizacji. Co najwa┼╝niejsze, jest to miejsce, w kt├│rym mo┼╝na sp─Ödzi─ç tak du┼╝o czasu, aby r├│wnie dobrze m├│c tam mieszka─ç.

Monster Hunter zawsze by┼é seri─ů, kt├│ra oferuje wiele wi─Öcej. Jego gry s─ů, og├│lnie rzecz bior─ůc, RPG-ami akcji zbudowanymi wok├│┼é jednej p─Ötli rozgrywki. Podobnie jak w wielu wsp├│┼éczesnych grach rzemie┼Ťlniczych, zaczynasz od niczego opr├│cz s┼éabej broni i kolczugi na plecach, ale gdy bierzesz udzia┼é w polowaniu na potwory, zbierasz materia┼éy od swojej ofiary i ┼Ťrodowiska, w kt├│rym ┼╝yj─ů, wykorzystuj je do budowania silniejszego sprz─Ötu, a nast─Öpnie u┼╝yj ich, by zdoby─ç silniejsze potwory, aby uzyska─ç jeszcze wi─Öcej ekwipunku. Pi─Ökno polega na tym, ile sposob├│w oferuje wype┼énienie tej p─Ötli.
Ka┼╝dy z 14 typ├│w broni sprawia, ┼╝e ÔÇőÔÇőwalka wydaje si─Ö zupe┼énie inn─ů gr─ů, od ┼éaski i znajomo┼Ťci miecza i tarczy, po wybuchowe uderzenie Bowguna zmieniaj─ůcego amunicj─Ö, po wr─Öcz dziwaczne polowanie na r├│g my┼Ťliwski, pot─Ö┼╝ny m┼éot, kt├│ry gra melodie wspomagaj─ůce statystyk─Ö.

Same potwory maj─ů wiele mocnych i s┼éabych stron oraz wiele materia┼é├│w do zebrania, a wszystkie z nich mo┼╝na wykorzysta─ç do stworzenia dziesi─ůtek mo┼╝liwych przedmiot├│w. Masz r├│wnie┼╝ uroczego towarzysza kota o imieniu Palico, kt├│ry mo┼╝e by─ç wyposa┼╝ony w sw├│j w┼éasny ekwipunek, oferuj─ůc r├│┼╝ne bonusy dla twojej postaci. A kiedy wszystko wygl─ůda na to, ┼╝e masz to w sobie, to pojawia si─Ö w "High-Rank", "post-game" Monster Huntera, kt├│ra zmienia niekt├│re potwory, dodaje nowe i zasadniczo podwaja ilo┼Ť─ç sprz─Ötu do po┼╝─ůdania.

Im g┼é─Öbiej wygl─ůdasz, tym g┼é─Öbiej to wszystko wydaje si─Ö uzyskiwa─ç - i ┼╝e ten sam poziom z┼éo┼╝ono┼Ťci historycznie powstrzymywa┼é Monster Hunter od oferowania g┼é├│wnego nurtu. Ale za┼é├│┼╝my, ┼╝e co┼Ť jest nie tak: w ci─ůgu ostatnich kilku miesi─Öcy pojawi┼éo si─Ö pewne za┼éo┼╝enie, ┼╝e - pomimo protest├│w samego Capcom - ┼Üwiat upro┼Ťci┼éby szereg bardziej niejasnych pomys┼é├│w, by pom├│c s─ůdom zachodnim. Ju┼╝ po kilku pierwszych godzinach staje si─Ö jasne, ┼╝e obawy s─ů bezpodstawne.

Monster Hunter zawsze by┼é nieprzejrzysty, jego menu ┼╝wirowo przerywane z bizantyjskimi statystykami, a jego walka zosta┼éa celowo zaprojektowana tak, aby by┼éa metodyczna i wymagaj─ůca w spos├│b, kt├│ry wydaje si─Ö dziwny obok p┼éynno┼Ťci wsp├│┼éczesnych gier akcji. Praktycznie nic z tego si─Ö nie zmieni┼éo. Jest to gra, w kt├│rej uczenie si─Ö jest r├│wnie wa┼╝ne jak robienie, od receptur mikstur po skomplikowane kombinacje.

To, co zmieni┼éo si─Ö w pewien spos├│b, to spos├│b ich prezentacji. Poprawki dotycz─ůce jako┼Ťci ┼╝ycia wyg┼éadzaj─ů kilka ostrych kraw─Ödzi, upraszczaj─ůc tworzenie przedmiot├│w, zwi─Ökszaj─ůc obfito┼Ť─ç zbroi i wprowadzaj─ůc szybsze, bardziej wydajne grabie┼╝e. Jednak wci─ů┼╝ pozostaje wiele trudnych do uchwycenia aspekt├│w (nadal jest to dla mnie szalone, ┼╝e samouczki na temat broni s─ů wci─ů┼╝ tak sk─ůpe), a niewiele zosta┼éo zrobionych z my┼Ťl─ů o pierwszym graczu. Graj─ůc na imprezie razem z nowymi my┼Ťliwymi, by┼éem bombardowany pytaniami, pocz─ůwszy od prostego ("Gdzie mog─Ö ponownie zmieni─ç moj─ů bro┼ä?") Na nieco bardziej specyficzny ("Dlaczego m├│j nalot przychodzi z wielkim kumplem z owad├│w, i co robi kurz, kt├│ry pozostawia po wyssaniu sok├│w z jaszczurki? "). Najwa┼╝niejsze jest to, ┼╝e ┼Ťwiat zdecydowanie nie jest moim pierwszym do┼Ťwiadczeniem w grze Monster-Hunter - jest to pe┼éno-gruby, wodospad informacyjny Monster Hunter.
Ci, kt├│rzy szukaj─ů wszechogarniaj─ůcej historii przygody, r├│wnie┼╝ znajd─ů troch─Ö mniej ┼Ťwiata. Centralny w─ůtek - podr├│┼╝ do nowego kontynentu po migruj─ůcym Starszym Smoku - jest zadbany i przyjemnie naturalistyczny (c├│┼╝, tak naturalistyczny jak w grze o zabijaniu mitycznych stwor├│w do but├│w), ale to tylko pretekst do nieko┼äcz─ůcych si─Ö polowa┼ä.

Ale je┼Ťli chodzi o szanse na nowe do┼Ťwiadczenia, ┼Üwiat po prostu nigdy nie przestaje je dostarcza─ç - i uwielbiam to uczucie. Po 50 godzinach wci─ů┼╝ regularnie rzucaj─ů na mnie mo┼╝liwo┼Ťci rzemie┼Ťlnicze, potwory, a nawet zupe┼énie nowe systemy i oczekuj─ů, ┼╝e po┼Ťwi─Öc─Ö troch─Ö czasu na nauk─Ö, w jaki spos├│b mog─ů wykorzysta─ç moj─ů posta─ç.

Ale bez wzgl─Ödu na to, jak bardzo ja lub jakikolwiek inny fan spr├│bujemy ci─Ö przekona─ç, istnieje szansa, ┼╝e ÔÇőÔÇőgra wymagaj─ůca tak du┼╝ego zarz─ůdzania i okaleczenia po prostu nie b─Ödzie dla ciebie. Nalegam, ┼╝eby┼Ť przynajmniej spr├│bowa┼é. Znajd┼║ do┼Ťwiadczonego przyjaciela, kt├│ry poprowadzi Ci─Ö lub usi─ůdzie na kilka samouczk├│w wideo, poniewa┼╝ Monster Hunter: World jest jedn─ů z najbardziej konsekwentnie ekscytuj─ůcych, satysfakcjonuj─ůcych i satysfakcjonuj─ůco absurdalnych gier, w kt├│re gra┼éem od czas├│w ostatniej gry Monster Hunter.

Zrzeczenie si─Ö: mimo, ┼╝e uko┼äczy┼éem zadanie fabularne, absolutnie nigdzie nie jestem "sko┼äczony". Zadania poboczne zatykaj─ů moje menu, nie dotkn─ů┼éem wi─Ökszo┼Ťci broni, a nawet koniec kampanii otwiera si─Ö druga, o wiele trudniejsza po┼éowa. To nie jest przyznanie si─Ö do winy, to demonstracja z jak─ů gr─ů mamy do czynienia. Ponad wszystko, co mo┼╝esz powiedzie─ç o ┼Ťwiecie, jest du┼╝o. Wci─ů┼╝ jest niesamowicie hojny z tre┼Ťci i, co lepsze, mecze, kt├│re konsekwentnie sprawiaj─ů, ┼╝e tw├│j czas czuje si─Ö dobrze sp─Ödzony zamiast marnowa─ç go na pustym uczuciu mielenia.

Seria Capcom pracowa┼éa nad doskonaleniem swojej satysfakcjonuj─ůcej p─Ötli rozgrywki od po┼éowy 2000 roku: zmiany mechaniczne na ┼Ťwiecie s─ů niemal uniwersalnie zaprojektowane, aby uczyni─ç p─Ötl─Ö jeszcze bardziej zwart─ů. Drzewa ulepsze┼ä broni czuj─ů si─Ö bardziej labiryntem, zmuszaj─ůc ci─Ö do szerszej gamy zada┼ä, aby dosta─ç si─Ö do tego, czego chcesz. We┼║, jak zdoby┼éem Rathian Charge Blade, szczerze niedorzeczn─ů kombinacj─Ö miecza i tarczy, kt├│ra zamienia si─Ö w topor z trucizn─ů: musia┼éem zbi─ç potworne ko┼Ťci, aby zbudowa─ç podstawowy model, wyrze┼║bi─ç kilka Jyuratodos (gigantycznych, w┼Ťciek┼éych chodz─ůcych ryb) ulepszenie w po┼éowie poziomu, a nast─Öpnie odci─Öcie ogon├│w kilku lataj─ůcych Wywern├│w, aby zebra─ç ich truj─ůce kolce do ostatecznej wersji. To nie tylko zabawa - ka┼╝da twoja bro┼ä staje si─Ö dokumentem z quest├│w, kt├│re wykona┼ée┼Ť, jak mapa wspomnie┼ä.

W ten spos├│b zbierzesz resztki nagr├│d i wyrze┼║bione materia┼éy, kt├│re mo┼╝na wykorzysta─ç do tworzenia zestaw├│w zbroi, przy czym ka┼╝dy przedmiot oferuje teraz dodatkowe umiej─Ötno┼Ťci, kt├│re mog─ů zamieni─ç sto┼éy na poprzednio trudn─ů walk─Ö. Materia┼éy Jyuratodos, kt├│rych nie potrzebowa┼éem do mojego ostrza, wkr├│tce sta┼éy si─Ö odpornymi na wysypk─Ö poczt─ů, pozwalaj─ůc mi wzi─ů─ç na siebie bez┼éadn─ů Barroth. Z kolei materia┼éy Barroth pozwoli┼éy mi wykona─ç zbroj─Ö odporn─ů na wy┼éadowania atmosferyczne do nast─Öpnej kampanii - wi─Öc cykl zaczyna si─Ö od nowa. Ca┼éa gra jest precyzyjna, mechaniczna, wysy┼éaj─ůc ci tykanie z jednego zadania do drugiego, tworz─ůc coraz lepszy sprz─Öt, stopniowo buduj─ůc zestaw narz─Ödzi do morderstwa dostosowanych do coraz bardziej niebezpiecznych wrog├│w ┼Üwiata.

By─ç mo┼╝e najbardziej fundamentaln─ů zmian─ů jest to, w jaki spos├│b znajdziesz potwory na pierwszym miejscu. W poprzednich grach ┼Ťledzenie wielkiej gry by┼éo kwesti─ů b┼é─ůdzenia si─Ö mi─Ödzy strefami, maj─ůc nadziej─Ö, ┼╝e zauwa┼╝ysz swoj─ů zdobycz i rzucisz w ni─ů kul─Ö, aby o┼Ťwietli─ç j─ů na mapie. Nowe, bioluminescencyjne Scoutflies s─ů doskona┼éym zamiennikiem tego czasami ┼╝mudnego zadania, jednocze┼Ťnie bardziej u┼╝ytecznego i bardziej ugruntowanego w fikcji. Na pocz─ůtku tw├│j r├│j, neonowy r├│j prowadzi ci─Ö do ┼Ťledzenia oznak pozostawionych przez potwory w czasie rzeczywistym - ┼Ťlady st├│p, zadrapania, grudki ┼Ťluzu - a kiedy ju┼╝ zgromadzisz wystarczaj─ůc─ů ilo┼Ť─ç dowod├│w, z┼éapi─ů zapach tego samego potwora, od razu do niego z markerem na mapie.

Jest to satysfakcjonuj─ůce i, w innym pi─Öknym mechanicznym my┼Ťleniu, pozostaje niezmiennie przydatne nawet po wy┼Ťledzeniu bestii. Im wi─Öcej tropisz konkretnego potwora - nawet je┼Ťli nie jeste┼Ť specjalnie na niego poluj─ůcy - tym wi─Öcej b─Ödziesz o nim opowiada─ç. Po raz pierwszy spotkaj si─Ö z potworem, a Notatki ┼üowcy dadz─ů Ci niejasny opis; po tym dowiesz si─Ö, jakie cz─Ö┼Ťci potwora mo┼╝na oderwa─ç, aby uzyska─ç dodatkowe nagrody, a nast─Öpnie og├│lne s┼éabo┼Ťci, a nast─Öpnie prawdopodobie┼ästwo, ┼╝e te nagrody spadn─ů. Zasadniczo odblokowujesz stron─Ö Wiki (a tym samym redukuj─ůc tradycyjnego Potwora Huntera, aby zagl─ůda─ç na rzeczywiste Wiki podczas gry). To jest o wiele bardziej ekscytuj─ůce, ni┼╝ powinno by─ç, i jest to system, kt├│ry sprawia, ┼╝e ÔÇőÔÇőgranie w ┼Ťwiatow─ů p─Ötl─Ö jest jeszcze bardziej satysfakcjonuj─ůce.

Najwa┼╝niejsze jednak by┼éo w przypadku Monster Hunter - od przeno┼Ťnego do konsoli (i komputera PC w sierpniu), w kt├│rym graficzny spektakl mo┼╝e ostatecznie pasowa─ç do projektu. ┼Üwiatowe tereny ┼éowieckie zmieni┼éy si─Ö ze stref cz─ůstek sta┼éych po┼é─ůczonych ekranami za┼éadowczymi w ogromne, bezszwowe mapy. Polowania s─ů mniej niezale┼╝ne i przerywane, a tw├│rcom Capcom s─ů znacznie wi─Öksze p┼é├│tna do pracy. Wyniki wahaj─ů si─Ö od pi─Öknych do zapieraj─ůcych dech w piersiach.

Otwarte tereny - Ancient Forest i Wildspire Waste - zamieniaj─ů znane tereny le┼Ťne i pustynne w skomplikowane sieci nak┼éadaj─ůcych si─Ö na siebie biom├│w, z kt├│rych ka┼╝dy wype┼éniony jest du┼╝ymi i ma┼éymi stworzeniami, prowadz─ůcymi dzia┼éalno┼Ť─ç. Ale kiedy dotrzesz do Coral Highlands, stanie si─Ö jasne, jak korzystna jest ta zmiana sprz─Ötu. To fantastyczna rafa koralowa wyhodowana na l─ůdzie, pe┼éna kolibr├│w jak koniki morskie, p┼éywaj─ůca meduza i gigantyczny nietoperz z nadmuchiwan─ů szyj─ů, a m├│j my┼Ťliwy zosta┼é powa┼╝nie ranny kilka razy, poniewa┼╝ rozproszy┼éo mnie to, jak pi─Ökne jest to wszystko. Ekran jest ca┼ékowicie nasycony detalami - l─ůdem, efektami cz─ůsteczkowymi i wszystkimi istotami wchodz─ůcymi w interakcje - ko┼äcz─ůc na przyjemnym wy┼éadowaniu, tak jakby frustracja z handheldami doprowadzi┼éa do zalewu pomys┼é├│w, kt├│rych wcze┼Ťniej nie by┼éo mo┼╝liwe.

Bez ogranicze┼ä realizmu, Capcom stworzy┼éo jedn─ů z najbardziej osza┼éamiaj─ůcych lokalizacji, z jakimi si─Ö zetkn─ů┼éem - nie tylko w serii Monster Hunter, ale tak┼╝e w grach jako ca┼éo┼Ťci. Jasne jest, w jaki spos├│b do┼Ťwiadczenie tworzenia stref gry dla starszych graczy zosta┼éo wprowadzone do nowej pracy zespo┼é├│w projektowych i poziomu zaawansowania - w ka┼╝dym zak─ůtku jest wspania┼éa panorama lub zmiana scenerii.

Ich praca rozci─ůga si─Ö wsz─Ödzie. Z prawdziw─ů rado┼Ťci─ů widz─Ö bronie, z kt├│rymi gra┼éem na 3DS zamienione w pi─Ökno 4K - absurdalny r├│g my┼Ťliwski do Metalowej Dudy, kt├│ry tak cz─Östo obraca┼éem, zosta┼é odwr├│cony od wystrz─Öpionych pikseli do narz─Ödzia ofensywnego, kt├│re powinno by─ç, jego nity l┼Ťni┼éy na s┼éo┼äcu jest to pufa (nie jest to termin techniczny, prawdopodobnie) oznaki zu┼╝ycia. Otoczenie Nowego ┼Üwiata - nasi my┼Ťliwi przemierzyli morze ┼Ťledz─ůc gigantyczn─ů migracj─Ö Starszego Smoka - pozwala tak┼╝e na nadmiar nowych potwor├│w i cz─Östo szalon─ů zbroj─Ö, kt├│r─ů mo┼╝na z nich zrobi─ç. Dziwaczne, pozbawione sk├│ry mega-psy, pokryte smo┼é─ů wywerny, kt├│re robi─ů zbroj─Ö z ko┼Ťci innych potwor├│w i ptak-kameleon, kt├│ry puszcza trucizn─Ö - jest wiele do odkrycia. Co wi─Öcej, zachody s┼éo┼äca w cyklu dnia i nocy w ka┼╝dym obszarze s─ů absurdalnie pi─Ökne.

Nieco niewiarygodne jest to, ┼╝e wygl─ůd ┼Ťwiata nie korzysta na ulepszeniu technicznym, ale na sztucznej inteligencji. Gwiazdy Monster Hunter zawsze by┼éy potworami, dzi─Öki wspania┼éym ilustracjom, zapieraj─ůcym dech w piersiach animacjom i inspirowanym projektom gier. Walka z nimi jest bli┼╝sza ta┼äcu ni┼╝ b├│jce, znaj─ůc twoje ruchy - od powolnych, tupi─ůcych uderze┼ä M┼éota do akrobatyki powietrznej Insekta Glaive - i uczenia si─Ö ich krok├│w w zamian. B─Ödziesz niezdarny, kiedy zaczniesz, ogl─ůdaj─ůc bezradnie jak gracja Legiana zamarza ci─Ö i zbija z klifu, ale walcz wi─Öcej, a wkr├│tce pozb─Ödziesz si─Ö ┼éup├│w, zrywasz ┼éuszcz─ůc─ů si─Ö zbroj─Ö, by zdoby─ç cenne nagrody, zanim ujrzysz, ┼╝e twoja ofiara utyka. , wskazuj─ůc, ┼╝e jeste┼Ť blisko zab├│jstwa.

Ale ┼Ťwiat dodaje now─ů zmienn─ů: osobowo┼Ť─ç. Poniewa┼╝ wiele potwor├│w dzieli teraz t─Ö sam─ů przestrze┼ä, Capcom musia┼éo znale┼║─ç sposoby, aby zmusi─ç ich do interakcji zar├│wno z tob─ů jak i ze sob─ů nawzajem. Szybko zaczniesz si─Ö uczy─ç, kt├│re potwory s─ů terytorialne, a kt├│re nie. stosunkowo s┼éabi Wielcy Jagrowie mog─ů po prostu rycze─ç, sugeruj─ůc, ┼╝e opu┼Ťcicie jego jaskini─Ö, kiedy wkraczacie, ale spr├│bujcie tej samej sztuczki z oddychaniem ogniem, T-Rex-jak Anjanath i nie dostaniecie tego samego uprzejmego traktowania.

Ka┼╝dy obszar ma przejrzysty ┼éa┼äcuch pokarmowy, w kt├│rym potwory (g┼é├│wnie) znaj─ů swoje miejsce. Ale to mo┼╝e by─ç zak┼é├│cone - patrz, co si─Ö dzieje, gdy jad─ůcy jajka Kulu-Ya-Ku kradnie z gniazda matki Rathian. To nie jest pi─Ökne. Jeszcze bardziej interesuj─ůce jest to, gdy te ┼éa┼äcuchy pokarmowe s─ů zepsute. Tak jak masz do czynienia z zawi┼éo┼Ťciami ka┼╝dego obszaru, ┼Üwiat zaczyna stawia─ç potwory w nieznanych miejscach, prowadz─ůc do nowych pojedynk├│w i spor├│w o terytorium.

Szczerze m├│wi─ůc, bezpo┼Ťrednia korzy┼Ť─ç wynikaj─ůca z interakcji potwor├│w jest ograniczona - co najwy┼╝ej rozpocznie si─Ö animacja puszkowa "Turf War", kt├│ra wyrz─ůdza cz─Ö┼Ť─ç obra┼╝e┼ä w trakcie polowania - ale efekt jest zupe┼énie inny. Sp─Ödzi┼éem p├│┼égodzinne misje Ekspedycji obserwuj─ůc zwierz─Öta poruszaj─ůce si─Ö wok├│┼é, ucz─ůc si─Ö, gdzie wol─ů polowa─ç lub gniazdowa─ç, obserwuj─ůc odruchy walki lub lotu, po prostu dlatego, ┼╝e lubi┼éem je poznawa─ç.
Ale dla prawdziwego polowania, droga dla wielu graczy jest drog─ů do przodu. Monster Hunter zawsze by┼é najlepiej rozgrywany w grupie, podnosz─ůc wyzwanie, aby umo┼╝liwi─ç tytaniczne bitwy, podczas gdy gracze wymieniaj─ů si─Ö wskaz├│wkami i sekretami. ┼Üwiat dokonuje bardzo potrzebnej zmiany, ┼é─ůcz─ůc seri─Ö "tradycyjnie oddzielnych kampanii jedno- i wieloosobowych w jeden ci─ůg zada┼ä. Jest to krok we w┼éa┼Ťciwym kierunku, ale stwarza r├│wnie┼╝ najdziwniejszy problem: aby zagra─ç w fabu┼é─Ö, wszyscy gracze musieli najpierw obejrze─ç wszystkie przerywniki (i ich absurdalnie s┼éab─ů synchronizacj─Ö ust).

Nie oznacza to tylko, ┼╝e jedna strona nie mo┼╝e odtworzy─ç kampanii od pocz─ůtku do ko┼äca, ale nawet powstrzymuje przyjaci├│┼é, kt├│rzy wpadaj─ů na mecz, dop├│ki wszyscy nie zobacz─ů tego samego filmu w puszkach. W po┼é─ůczeniu z ma┼éymi problemami zwi─ůzanymi z imprezami (na przyk┼éad, nie mo┼╝na ┼éatwo wpa┼Ť─ç na serwer przyjaciela bez zaproszenia, ci─ůgu znak├│w w kodzie Nintendo Friend Code lub przy u┼╝yciu menu g┼é├│wnego konsoli), a tryb wieloosobowy to miejsce, w kt├│rym widzimy najgorsze pozosta┼ée znaki rozpoznawcze starego Monster Huntera. To powiedziawszy, raz na polowaniu nie zauwa┼╝y┼éem wi─Ökszych problem├│w z sieci─ů, a bezszwowe obszary i Scoutflies sprawiaj─ů, ┼╝e polowanie jako impreza jest bardziej ekscytuj─ůce.

Jest o wiele wi─Öcej do om├│wienia. Chwytanie malutkich stwor├│w, kt├│re trzymaj─ů jako zwierzaki w twoim domu (co sta┼éo si─Ö dla mnie wszystkim konsumpcyjnym hobby), gromadz─ůce zasoby Safari Palico, obszar "specjalnej areny" za┼Ťmiecony obezw┼éadnion─ů broni─ů obl─Ö┼╝nicz─ů - ┼Üwiat po raz kolejny zas┼éu┼╝y┼é na swoj─ů nazw─Ö czuj─ůc si─Ö praktycznie bezgranicznie. Wiem, ┼╝e mam du┼╝o, wiele godzin wi─Öcej do grania, i nie odczuwam nic poza przyjemno┼Ťci─ů z perspektywy.

Debata prawdopodobnie b─Ödzie w┼Ťciek┼éa pomi─Ödzy puryst├│w z Monster Hunter, je┼Ťli chodzi o najlepsz─ů gr─Ö z tej serii. Podobnie jak w przypadku ka┼╝dej ostrej publiczno┼Ťci, pr├│by usprawnienia - szczeg├│lnie w zakresie tego, w jaki spos├│b indywidualne umiej─Ötno┼Ťci zbroi teraz zniech─Öcaj─ů do budowania pe┼énych setek w ci─ůgu godzin mielenia - mo┼╝na rozpatrywa─ç z drwin─ů. Brak ultra-trudnych wyzwa┼ä G-Rank mo┼╝e r├│wnie┼╝ zostawi─ç troch─Ö ┼╝─ůdzy jeszcze wi─Öcej. Podobnie jak w przypadku gier sportowych, ostateczny werdykt b─Ödzie prawdopodobnie niemo┼╝liwy, dop├│ki nie osi─ůgniemy setki, a nie dziesi─ůtki godzin.

Werdykt
Niezale┼╝nie od tego, czy jest to najlepsze, to z pewno┼Ťci─ů najbardziej odwa┼╝na gra Monster Hunter. ┼Üwiat ma dramatyczny skok w wygl─ůdzie, odczuciu i rozmiarze, kt├│ry wydaje si─Ö naprawd─Ö nowy, jednocze┼Ťnie pozostaj─ůc wiernym idea┼éom serii, utrzymuj─ůc uzale┼╝niaj─ůc─ů p─Ötl─Ö walki, zastraszaj─ůc potwory i znacz─ůce ulepszenia, kt├│re fani kochaj─ů. Wymagana g┼é─Öbia i zaanga┼╝owanie s─ů wci─ů┼╝ intensywne, ale wyra┼║nie nie jest to celem Capcomu, by os─ůdzi─ç zwyk┼éy t┼éum. Jest to r├│wnie wszechogarniaj─ůca i niesamowita przeja┼╝d┼╝ka jak zawsze.
5.0 (głosów: 2)
Art napisany przez Cesere

Zaloguj si─Ö, aby zobaczy─ç komentarze

Gor─ůce artyku┼éy
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Fortnite P─Ökni─Öcie kostki | FORTNITE BATTLE ROYALE

Video IKY
2

SZALONA GONITWA*ŚMIESZNE*PUBG

Video DEADSHUTFIRE
3

Vikings: War of Clans Vikings: War of Clans. Jak szybko wbija─ç poziom?

Poradnik ExeNati
4

Roblox Poradnik jak kupi─ç robuxy za pomoc─ů PSC

Poradnik korniszon21213
5

MovieStarPlanet MSP MovieStarPlanet - Nowy Motyw!

Video Tviiss
6

Big Farm BIG FARM - RECENZJA TYTUŁU

Recenzja Mesashii
7

Minecraft Jak zrobić własny serwer? Najważniejsze pluginy!

Poradnik OSKKKKAAAARRRRR
8

CSGO (B2P) EnVyUs - om├│wienie dru┼╝yny.

Poradnik lynnSSky
9

Wolni farmerzy Wolni Farmerzy - tutorial

Tutorial BananoNinja
10

CSGO (B2P) Przydatne mapy do CS:GO

Poradnik Typowypolak nr 1
Discord