Jak to działa
Przejdź do gry War Robots
War Robots
5.0 1 4102 0
10.07.2018

War Robots - bronie waga lekka

Witam, w tym ostatnim poradniku opisze wam wszystkie bronie wagi lekkiej. Skupie się na ich działaniu, skuteczności oraz do jakiej pary broni najlepiej ich używać.
Molotow - broń prawie darmowa. Zdecydowanie odradzam, chyba że na początku gry. Z tą bronią nie macie szans w starciu z wrogiem.
Spiral - broń również mało przydatna, jednak często stosowana w robotach na których zamontowane są tylko rakiety namierzające, chodź w późniejszej rozrywce zalecam kupno innych rakiet za komponenty.
Punisher - najlepsza z tych dwóch wyżej, najlepiej stosować z innymi Punisherami lekkimi i średnimi. Skuteczne jedenie na średni dystans.
Aphid - dzięki niej możesz zadać olbrzymie obrażenia, jeśli zamontujesz ich kilka w robocie (Gl.Pation - 4 miejsca na lekką broń)
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
Pin - zadaje największe obrażenia lekkich rakiet, obrażenia już od 500m od wroga. Problem występuje przy długim ładowaniu, broń skuteczna na ataki z zaskoczenia. Nie skuteczne do walk na froncie.
Pinata - szybkostrzelność Punishera. Wystrzela mini rakietki, jest w stanie zniszczyć wroga jeśli mamy więcej tego uzbrojenia. Najlepiej atakować z naładowaną bronią.
Gekko - wiązka lasera, która niszczy wroga już od 1100m! Idealna jeśli budujecie robota do walk na długi dystans. Świetnie sprawdzi się z ciężkimi brońmi dalekosiężnymi. Nieskuteczna do walk na krótki i średni dystans. Najlepiej atakować na wolnym terenie.
Gust - jest to strzelba w miejscu na lekkie bronie. Mały odpowiednik Thundera oraz Storma. Najlepiej stosować tylko z wymienionymi wcześniej brońmi.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Ecu - lekka tarcza. Służy jako przedmiot obronny. Im większy lv Ecu tym więcej obrażeń jest w stanie na siebie przyjąć. Działa tylko jeśli skierowana jest w stronę atakującego (w stronę amunicji wroga). Nie chroni przed rakietami. Nie polecam do żadnego robota, jest ona zupełnie zbędna.
Noricum - wyrzutnia rakiet. Zasypuje rakietami wrogów już od 1100 metrów. MInimalny zasięg od wroga wynosi 300m. Najlepiej stosować w połączeniu z Zenitem.
Magnum - broń energetyczna, wystrzela 2 pociski na sekundę w nieskończoność (chyba że nas ktoś szybciej zniszczy) Idealna broń dla Griffina w połączeniu z Taranem. Zalecam również ją stosowaćw innych robotach z miejscem na lekką broń. Jej minusem jest to, że trzeba najpierw zbliżyć się do wroga na odległość 350 m.
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez BananekEw

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Najbardziej opłacalne rzeczy na stronie Bananki.pl

Poradnik Kubsoon243
2

Hero Zero Ironiczna podróż do marzeń - recenzja Hero Zero.

Recenzja AbbadoN.
3

Margonem Margonem Najlepsza Gra

Recenzja ibeb
4

CSGO Prime (B2P) Rezenzja gry CS:GO !

Recenzja barteku444
5

Star Stable STAR STABLE AKTUALIZACJA 12.03.2025

Poradnik pytelcnie990
6

League of Legends Poradnik mentalno-taktyczny

Poradnik kijorim
7

World of Tanks World of Tanks - Czy to najlepsza gra z tematyką wojenną?

Recenzja ★✘нαcкεd✘★™
8

Alto’s Odyssey Fascynująca podróż przez pustynne krajobrazy – Alto’s Odyssey

Recenzja rxhtray
9

League of Angels League of Angels recenzja

Recenzja Duman1222
10

God of Gods Poradnik - God of Gods

Poradnik Light back
Chat