Jak to działa
Przejdź do gry War Robots
War Robots
5.0 1 3396 0
10.07.2018

War Robots - bronie waga lekka

Witam, w tym ostatnim poradniku opisze wam wszystkie bronie wagi lekkiej. Skupie się na ich działaniu, skuteczności oraz do jakiej pary broni najlepiej ich używać.
Molotow - broń prawie darmowa. Zdecydowanie odradzam, chyba że na początku gry. Z tą bronią nie macie szans w starciu z wrogiem.
Spiral - broń również mało przydatna, jednak często stosowana w robotach na których zamontowane są tylko rakiety namierzające, chodź w późniejszej rozrywce zalecam kupno innych rakiet za komponenty.
Punisher - najlepsza z tych dwóch wyżej, najlepiej stosować z innymi Punisherami lekkimi i średnimi. Skuteczne jedenie na średni dystans.
Aphid - dzięki niej możesz zadać olbrzymie obrażenia, jeśli zamontujesz ich kilka w robocie (Gl.Pation - 4 miejsca na lekką broń)
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
Pin - zadaje największe obrażenia lekkich rakiet, obrażenia już od 500m od wroga. Problem występuje przy długim ładowaniu, broń skuteczna na ataki z zaskoczenia. Nie skuteczne do walk na froncie.
Pinata - szybkostrzelność Punishera. Wystrzela mini rakietki, jest w stanie zniszczyć wroga jeśli mamy więcej tego uzbrojenia. Najlepiej atakować z naładowaną bronią.
Gekko - wiązka lasera, która niszczy wroga już od 1100m! Idealna jeśli budujecie robota do walk na długi dystans. Świetnie sprawdzi się z ciężkimi brońmi dalekosiężnymi. Nieskuteczna do walk na krótki i średni dystans. Najlepiej atakować na wolnym terenie.
Gust - jest to strzelba w miejscu na lekkie bronie. Mały odpowiednik Thundera oraz Storma. Najlepiej stosować tylko z wymienionymi wcześniej brońmi.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Ecu - lekka tarcza. Służy jako przedmiot obronny. Im większy lv Ecu tym więcej obrażeń jest w stanie na siebie przyjąć. Działa tylko jeśli skierowana jest w stronę atakującego (w stronę amunicji wroga). Nie chroni przed rakietami. Nie polecam do żadnego robota, jest ona zupełnie zbędna.
Noricum - wyrzutnia rakiet. Zasypuje rakietami wrogów już od 1100 metrów. MInimalny zasięg od wroga wynosi 300m. Najlepiej stosować w połączeniu z Zenitem.
Magnum - broń energetyczna, wystrzela 2 pociski na sekundę w nieskończoność (chyba że nas ktoś szybciej zniszczy) Idealna broń dla Griffina w połączeniu z Taranem. Zalecam również ją stosowaćw innych robotach z miejscem na lekką broń. Jej minusem jest to, że trzeba najpierw zbliżyć się do wroga na odległość 350 m.
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez BananekEw

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Brawl Stars Jak łatwo wbijać Mastery w Brawl Stars: Praktyczny poradnik

Poradnik Piotrex3111
2

MovieStarPlanet MSP Dlaczego MSP traci użytkowników?

Recenzja bananowajulittka
3

War Thunder Jest dużo takich gier, jednak ta jest niepowtarzalna.

Recenzja AngryPanda
4

League of Legends Kilka słów o League of Legends

Recenzja Julcia1
5

CSGO Prime (B2P) Najlepsze tricki! [6#] - Overpass

Poradnik JestemKacper
6

Margonem Recenzja gry Margonem - by Kamcio98

Recenzja Kamcio98
7

CSGO Prime (B2P) Space Soldiers - omówienie drużyny.

Poradnik lynnSSky
8

World of Tanks Caernarvon - przyjemny brytyjski czołg ciężki

Recenzja HansOmen
9

Team Fortress 2 Opis postaci i małe porady

Poradnik King_Tomson_IV
10

CSGO Prime (B2P) Sekrety i ciekawostki, ukryte znaki i inne w skinach! [1#]

Poradnik JestemKacper
Chat