Jak to działa
Forum

Pytania

Login
Wiadomość
_Szusty_ Newby
Posty: 3
Dołączył: 05.12.2017
Status: Offline

Kochany support

06.12.2017, 13:17
Czemu nie mogę wysłać wiadomości do supportu?
Rzetelny Społecznik Pomocny Wulgarny Troll
RE: Kochany support - 06.12.2017, 14:42
Kalinow Leader
Posty: 171
Dołączył: 11.04.2016
Status: Offline
Co dokładnie masz na myśli, że nie możesz wysłać?



https://www.bananki.pl/contact/ - kontakt do supportu.
Rzetelny Społecznik Pomocny Wulgarny Troll
RE: Kochany support - 06.12.2017, 16:08
ZaGi Master
Posty: 820
Dołączył: 11.03.2016
Status: Offline
Prawdopodobnie masz już otwarty jeden temat - zamknij go i spróbuj ponownie. :)
Rzetelny Społecznik Pomocny Wulgarny Troll
RE: Kochany support - 06.12.2017, 18:47
_Szusty_ Newby
Posty: 3
Dołączył: 05.12.2017
Status: Offline
Po prostu po kliknięciu "Wyslij" brak potwierdzenia wyłasnia wiadomosci. Choc jak już założyłem temat to sie zapytam. Przy polu rejestracja pojawia sie czerowny zegar. Do tej pory nie udało mie sie zarejestrowac do wielu gier mimo ze wszytsko zrobiłem prawidłowe oraz zastosowałem sie do porad forum
Rzetelny Społecznik Pomocny Wulgarny Troll
RE: Kochany support - 11.12.2017, 23:00
Perez14 Newby
Posty: 2
Dołączył: 09.12.2017
Status: Offline
Mam ten sam problem (z supportem i grą):

"Witam! Zarejestrowałem grę i uruchomiłem na moim iPad, ale on nie obsługuje flash. Uruchomiłem grę przez sklep, pobrałem, ukończyłem toutorial, potwierdziłem rejestrację, ale system nie przyjął wykonania zadania. Próbowałem na rożne sposoby i wydaje mi sie, że problem tkwi w tym, że przeglądarka nie "komunikuje sie" z grą odpaloną z pobranej gry. Czy można jakoś ręcznie wprowadzić dane, żeby zaliczyć zadanie? Nie mam komputera PC."
Rzetelny Społecznik Pomocny Wulgarny Troll
Chat