Jak to działa
5.0 1 6045 0
27.12.2017

Jak tworzyć decki w Clash Royale?

Witam wszystkich banankowiczów w Tutorialu o tworzeniu najlepszych decków w Clash Royale! Dzisiaj pokażę wam na co powinniście zwrócić uwagę tworząc swój własny dech.

Po pierwsze wasz deck musi mieć możliwość kontrowania jak największej ilości kart. Podstawowe kontry to:
- latające (fly), np. horda minionów (minion horde) - takimi jednostkami możemy skontrować np. mega rycerza (mega knight) bez narażania się na jakiekolwiek obrażenia
- najazd (overrun), np. armia szkieletów (skeleton army) - takimi jednostkami możemy skontrować jednostki, które mają pojedynczy cel np. książę (prince)
- oszołomienie (stun), np. elektryczny czarodziej (electro wizard) - zwykle są to zaklęcia (spells), rzadziej jednostki; ich celem jest unieruchomić wrogie jednostki; zatrzymuje pęd księcia (prince) i mrocznego księcia (dark prince) oraz rozładowuje Sparky'ego, piekielną wieże (inferno tower) i piekielnego smoka (inferno dragon)
Skoro kontry są już znane czas przejść do właściwego tutoriala. Nasze karty musimy podzielić na cztery kategorie:
- atakujące
- pomagające
- broniące
- zaklęcia i budynki
W każdym decku powinna znaleźć się co najmniej jedna karta z każdej kategorii. Najlepiej, gdy kategorie się równoważą (dwie karty z każdej kategorii).

Ale które karty są które?
Karty atakujące są nastawione na atak i nie nadają się do obrony. Zwykle atakują one tylko budynki, np. dziczy jeździec (hog rider) lub królewski gigant (royal giant), ale zdążają się też takie, które atakują jednostki, np. książę (prince).
Karty pomagające są wstanie zarówno atakować, jak i bronić. Przykładem takiej karty jest wiedźma (witch). Świetnie kontruje hordę minionów (minion horde),
ale po dodania szkieletów może mocno uszkodzić wieże przeciwnika.
Karty broniące to takie, które potrafią zatrzymać jednostki przeciwnika, jednak w ataku są beznadziejne. Przykładem może być armia szkieletów (skeleton army). Możemy nią świetnie skontrować księcia (prince), ale raczej nie nadaje się ona do ataku. Szkielety giną zanim dojdą do wieży.
Zaklęcia i budynki są w naszym decku ważniejsze niż się to wydaje. Stawiając budynek możemy zapobiec bezpośredniego ataku na naszą wieżę przez jednostki, które atakują tylko budynki, np. stawiając przed dziczym jeźdźcem (hog rider) nagrobek (tombstone) możemy świetnie ochronić się przed jego atakiem. Zaklęcia umożliwiają nam wiele różnych rzeczy. Najczęściej używane są strzały (arrows),
Zap, wściekłość (rage). Różne zaklęcia przydają się w różnych sytuacjach.

Podsumowując, tworząc nasz własny deck:
- dzielimy karty na kategorie
- pamiętamy o kontrach
- zwracamy uwagę na to, że różne zaklęcia przydają się w różnych sytuacjach.
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez Gerluk

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Ostra jazda bez trzymanki czyli recenzujemy GTA V

Recenzja adrianos253
2

The Sims 4 i postęp historii? Tak, to możliwe! - poradnik instalacji MC Command Center

Poradnik kitq
3

World of Tanks Jak w ciągu 2 dni skończyłem 3 zadania z bananków - krótki poradnik

Poradnik MineYamato
4

Ancestors: The Humankind Odyssey - Moja opinia

Recenzja Kacper12361838
5

War Thunder Szwedzkie czołgi zmierzają w kierunku War Thunder

Poradnik Gasior15
6

Smite Wukong vampire build - MIAZGA!!! + bonusik

Poradnik SecondDeltaclav
7

Gra Barman/Zrób Drinka

Recenzja LiquidSnake
8

Wolni farmerzy Zostań wolnym farmerem !

Recenzja LeeCoper
9

Crossout Dominacja w świecie szalonych mechaników

Recenzja szeremere
10

Diablo III (B2P) Diablo III: Reaper of Souls

Recenzja Cesere
Chat