Jak to działa
Przejdź do gry Paladins
Paladins
5.0 1 3013 0
13.07.2017

Pip - jak grać, jakie karty i umiejętności ?

Włochaty humanoidalny stworek z działkiem w ręce. Tak można podsumować wygląd bohatera tego artykułu - Pipa (Tak wiem że w języku polskim ta odmiana może się źle kojarzyć :P). Futrzaka można z pewnością zaliczyć do grona championów, których zadaniem jest leczenie innych członków naszej drużyny. Nie oznacza to że jest on tylko pod to zbudowane, nic bardziej mylnego, może on zarówno pełnić rolę typowego healera jak i kogoś zadającego masę obrażeń przeciwnej ekipie. Jego granatnik wypełniony niebieską substancją idealnie nadaje się na walkę w bliskim i średnim dystansie. Sześć strzałów to ilość jaka mieści się maksymalnie w jednym magazynku, nie jest więc to ilość jakoś wyjątkowo duża, czy dająca pole do popisu, lecz i tan brak czy też niedociągnięcie da radę czymś podreperować.
Zacznijmy więc od umiejętności jakie Pip posiada :
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
- Dozownik mikstur - Podstawowy atak włochacza. Co około jedną sekundę możemy wystrzelić jeden pocisk zadający obrażenia zawsze takie same nie zależnie od odległości z jakiej strzelamy. Jeden trafiony w korpus pocisk zabiera rywalowi 600 punktów życia.

- Wybuchowy flakon - Pip wyrzuca przed siebie ładunek wybuchowy zadający 250 punktów obrażeń, spowalniający przeciwników o 50% na około 2,5 sekundy, a także sprawia iż kolejny nasz cios jest potężniejszy o wartość 25%.

- Mikstura lecznicza - Eksplodująca flaszka z życiodajną miksturą. Obszar objęty działaniem umiejętności odnawia sojusznikom jak i nam 1200 punktów zdrowia.

- Nieważkość - Po aktywacji tej umiejętności Pip skacze wyżej przez okres 3 sekund. Usuwane są także wszelkie nałożone na nas statusy.

- Zły urok - Umiejętność specjalna futrzaka. Rzuca on fiolką z miksturą, która gdy trafi przeciwnika to prócz zadania mu 200 punktów obrażeń dodatkowo zamienia go w bezbronnego kurczaka posiadającego zaledwie 1500 zdrowia.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Ja wykorzystuje Pipa jeżeli nikt z drużyny nie chce wziąć się za leczenie, dlatego moja talia kart wygląda następująco :
- Guile III - Generuje nam dodatkowe 3 sztuki amunicji jeżeli umiejętność Wybuchowy flakon zrani przeciwnika. Powoduje to w pewnym stopniu zniwelowanie problemu małej ilości amunicji w magazynku.
- Reload IV - Każde trafienie przeciwnika skraca czas oczekiwania na odnowienie umiejętności "Mikstura lecznicza" o dwie sekundy
- Acumen I - Generuje 10% wykradania życia przeciwko rywalom potraktowanym Wybuchowym flakonem
- Side tanks I - Zmniejsza odnowienie Wybuchowego flakonu o jedną sekundę
- Medicinal excellence III - Zwiększa o około 30% pole działanie Mikstury leczniczej. Przydaje się to zdecydowanie przy pchaniu przez naszą drużynę wózka i nagle zostajemy ostrzeliwani ze wszystkich stron
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez Osa1020

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Team Fortress 2 Medyk, czyli drugi TF'owy support!

Recenzja OSKKKKAAAARRRRR
2

MovieStarPlanet MSP Jak zdobyć fame w grze MovieStarPlanet?

Poradnik RoseGold85
3

Recenzja odświeżonego need for speeda

Recenzja adrianos253
4

Momio Najsłodsza gra w internecie!

Poradnik Sanderka23
5

Kultowa, nieśmiertelna gra pasjans

Recenzja LiquidSnake
6

World of Tanks Gra o czołgach czy coś więcej ?

Recenzja Kapcio
7

World of Tanks E50M - Nie kompletny ideał

Poradnik ChUcKxPoMpA
8

Minecraft jak dodać moda do minecarft ?

Tutorial lamusik
9

Stardew Valley -symulator farmy

Recenzja Skarpetka128
10

Wymagania minimalne. Prawda czy mit?

Recenzja bananki24
Chat