Jak to działa
5.0 2 1479 0
06.10.2017

Clash Royale - Kilka rad dla początkujących #2

Poprzednia część tego poradnika została przyjęta, więc wedle obietnicy oto druga część.

1. Jeżeli planujesz kupić coś za prawdziwe piniądze, poczekaj na specjalne oferty. Często są o wiele bardziej opłacalne od samych gemów.
2. Jedną z kart dostępnych na pierwszej arenie będzie lightning. Początkujący często używają jej źle. Lightning sprawia, że trzy jednostki które mają najwięcej HP w zaznaczonym obszarze dostaną ogromne obrażenia od piorunów. Nie zadaje obrażeń obszarowych, więc nie używaj go na karty takie jak armia szkieletów.
3. Zawsze donate'uj w swoim klanie karty których nie używasz. Zgromadzisz w ten sposób dużo expa i golda, którego będziesz mógł wydać na karty których potrzebujesz.
4. Na arenie drugiej będziesz mógł zdobyć kartę "szkielety". Respi ona trzy kościotrupy.
Używa się jej głównie do odwracania uwagi, ponieważ szkielety nie zadają wysokich obrażeń. PAMIĘTAJ, że nie rozproszą one troop'ów których celem są budynki.
5. Od drugiej areny dostępny będzie balon. Jest jedną z najchętniej używanych kart. Porusza się średnio szybko, ale zadaje naprawdę ogromny damage. Dobrze sprawdza się z kartą rage, a zniszczyć go można łatwo z pomocą minionów, hordy minionów (od 4 areny) lub inferno tower (także od 4 areny). Jeżeli puścimy za nim baby dragona lub wizarda (arena 5) balon będzie bardzo trudny do zniszczenia. Po śmierci balon wyrzuca jeszcze bombę zadającą niewielki damage, ale wystarczający do zniszczenia słabszych jednostek.
6. Giant Skeleton (arena 2) jest łatwym do zniszczenia tankiem. Porusza się tak szybko jak balon, ale w przeciwieństwie do niego atakuje troop'y przeciwnika. Jednak dużą zaletą giant skeletona jest jego bomba, którą upuszcza w chwili śmierci. Zadaje ona bardzo duży damage (na 8 poziomie aż 1389!). Aby nie pozwolić zbliżyć się jemu do wieży najlepiej odwrócić jego uwagę inną kartą (dobrze sprawdzi się armia szkieletów, która dodatkowo szybko go zniszczy).
7. W poprzedniej części mówiliśmy że najlepszą kontrą na tanki jest armia szkieletów i inne karty spawniące dużą ilość troop'ów. Świetną alternatywą jest natomiast mini P.E.K.K.A. Ma ona mało życia, ale zadaje duże obrażenia (na 11 poziomie 870!!!) Jeżeli szybko zareagujemy, z pomocą wieży zniszczy giant'a zanim zdąży uderzyć, a sama z pełnym życiem popędzi na wrogą wieżę.
8. Tombstone to karta-budynek służący głównie do rozpraszania wrogich jednostek. Dodatkowo co prawie trzy sekundy co spowalnia przeciwników, których celem nie są budowle. Po zniszczeniu tombstone'a wypadają jeszcze z niego cztery szkielety, które lekko obijają wrogie troop'y.
I to by było na tyle. Ta część ma mniej punktów, ale bardziej się w nich rozpisałem. Moich wskazówek starczy jeszcze na kilka części. To narka!
5.0 (głosów: 2)
Art napisany przez TheMaślak

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Discord