31.01.2018
Ponury żniwiarz z rifta /thresh/ e.2
3. Ciąg dalszy gry na linii. Staramy się co jakiś czas wymieniać lekko z przeciwnikiem, aby widzieć kto zadaje więcej obrażeń my czy enemy duo, ale robimy to tak, aby były to krótkie wymiany bez ryzyka śmierci żadnej ze stron dopiero gdy widzimy, że zadajemy wiele więcej obrażeń od przeciwnika możemy all-in'ować. Jeżeli jesteśmy do tyłu nie inicjujemy głęboko w enemy bota, bo będzie się to dla nas kończyło tylko powiększeniem przewagi wroga w razie gdyby przeciwnik starał się was zabić pod wieżą macie bardzo duże możliwości ogrania go i wyjścia z tej sytuacji z zabójstwem. Jeśli natomiast jesteście do przodu to staracie się jak najczęściej wchodzić w przeciwnika i starać się ich zabijać, lecz nie wolno zapominać o utrzymywaniu wizji, aby wrogi leśnik nie zniwelował naszej przewagi gankami. Osiągnięcie przewagi na bocie pozwala waszej drużynie łatwo zabrać smoka.
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
4. UMIEJĘTNOŚCI. Na pierwszym poziomie bierzemy e aby przy obijaniu przeciwnika z auto ataków mieć więcej dmg. Następnie bierzemy q aby na 2 lvl mieć przewagę i móc zainicjować walkę na bocie. Na trzecim poziomie bierzemy w, aby móc wyciągnąć naszego adc w razie kłopotów, lub przyciągnąć waszego junglera w trakcie ganku bliżej siebie. Później dajemy 2 pkt w e, aby łatwiej dobijać miniony z targona i mocniej obijać przeciwnika. Gdy już tak zrobimy ( oczywiście na 6 lvl bierzemy r) to dajemy wszystkie punkty w q aby maksymalnie skrócić jego czas odnowienia. Następnie maxujemy e, a na końcu w. Standardowe combo na threshu to q , q , e , r Dzięki niemu znajdziemy się szybko w środku walki podrzucimy kilku przeciwników i uwięzimy ich w "pudle", które gdy ktoś spróbuje przejść przez jego ścianę daje 99% spowolnienia.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
5.KIEDY NAJLEPIEJ GO PICKOWAĆ? Thresh najlepiej spisuje się w duecie z ADC, którzy mają mocną fazę linii na przykład Draven/Lucian/ Caitlyn/ od biedy Queen , ponieważ dobrze współgrają z jego silnym early i biorąc ignite możemy szybko zdobyć sobie przewagę na lini zabijając przeciwnika bardzo wcześnie i powtarzając to gdy tylko wraca na linie przez co sprawiamy, iż przeciwny duo lane staje się bezużyteczny na długi czas . Lecz jest takze dobry w połączeniu z hypercarry vaeyne/twitch/kog'maw ponieważ może ich dobrze chronić przed przeciwnikiem , zapewnić im szybką ucieczkę w razie niebezpieczeństwa na linii, a tym samym zabezpieczyć early game. Oraz z postaciami, które same w sobie nie są zbyt mobilne takimi jak jhin gdyż może ich wyciągać za pomocą w. Jest on także dobry przeciwko Blitzowi , Leonie i różnym mało wytrzymałym supportom typu Sona/Soraka