Jak to działa
4.4 7 1912 0
08.09.2017

Clash Royale - Poradnik na start

W porz─ůdku, wi─Öc dopiero zaczynasz? Jeste┼Ť pocz─ůtkuj─ůcym w Clash Royale, a mo┼╝e nie masz poj─Öcia, co robisz i po prostu bezmy┼Ťlnie rozmieszczasz dowolne karty. A mo┼╝e po prostu nie wiesz, kt├│re karty uzupe┼éniaj─ů si─Ö wzajemnie? Oto talia, kt├│ra pomo┼╝e Ci zacz─ů─ç zwyci─Ö┼╝a─ç i przy┼Ťpieszy─ç swoj─ů drog─Ö do wy┼╝szej areny, jak r├│wnie┼╝ innych deck├│w. Wszystkie karty dost─Öpne s─ů na starcie, gdy tylko sko┼äczysz z obozem treningowym i postawisz swoj─ů stop─Ö na arenie 1.

Zasadniczo z tymi kombinacjami kart b─Ödziesz posiada┼é kontratak na prawie ka┼╝d─ů kart─Ö, kt├│r─ů napotkasz na drodze do areny 3. Ten deck wykorzystuje giant'a jako g┼é├│wnego tanka, aby pom├│c innym kartom przetrwa─ç i zadawa─ç obra┼╝enia wie┼╝om przeciwnika jak i kr├│lowi. B─Ödziesz te┼╝ mia┼é wystarczaj─ůce karty zakl─Ö─ç, aby przeciwdzia┼éa─ç du┼╝ym rush'om przeciwnika.
Do stworzenia talii potrzebujemy: goblinów, łuczniczek, bombiarza (Bomber), strzał, ognistej kuli, giganta, muszkietera i rycerza.

Gobliny: Idealni do zabijania tank├│w, takich jak gigant. Maj─ů ogromne obra┼╝enia, ale s┼éabe HP, je┼Ťli zauwa┼╝ysz, ┼╝e na polu przeciwnika s─ů jego zapasowe oddzia┼éy, lepiej wyrzu─ç swoje zakl─Öcie, np. Arrows przed u┼╝yciem tej karty. Ta karta mo┼╝e by─ç r├│wnie┼╝ wykorzystana na obron─Ö wie┼╝y. Ta karta jest czym┼Ť, co mo┼╝e by─ç z Tob─ů, nawet w wy┼╝szej Clash Royale Arena.

┼üucznicy: B─Öd─ů skutecznie usuwa─ç jednostki lotnicze. Je┼Ťli masz do czynienia z m┼éodym smokiem, po prostu pozw├│l mu skierowa─ç si─Ö na Twoj─ů wie┼╝─Ö koronow─ů, a nast─Öpnie rozmie┼Ť─ç ┼éuczniczki.

Bomber: Na arenie 3 mo┼╝esz napotka─ç barbarzy┼äc├│w, kt├│rzy maj─ů do┼Ť─ç olbrzymie HP lub szkieletow─ů armi─Ö, kt├│ra jest do┼Ť─ç przera┼╝aj─ůca ze wzgl─Ödu na jej ca┼ékowit─ů liczb─Ö. Bomber zadba o nie. Nale┼╝y pami─Öta─ç, ┼╝e podczas defensywy najlepiej jest umie┼Ťci─ç szkieleta na tylnej cz─Ö┼Ťci wie┼╝y koronowej.

Olbrzym: To b─Ödzie tw├│j g┼é├│wny tank. Zawsze stawiaj go podczas defensywy. Umie┼Ť─ç j─ů przed twoimi oddzia┼éami z ma┼é─ů ilo┼Ťci─ů HP.
Strza┼éy: Zdecydowanie jedna z najlepszych kontr na miniony i armi─Ö szkielet├│w, jak i inne karty z ma┼é─ů ilo┼Ťci─ů HP - zabijasz je na strza┼éa dzi─Öki temu czaru.

Kula ognia: Mo┼╝esz u┼╝y─ç tej karty do obrony. Powiniene┼Ť zachowa─ç t─Ö kart─Ö, aby przeciwdzia┼éa─ç du┼╝ym jednostkom HP, takim jak Valkyrie, ksi─ů┼╝─Ö, Mini P.E.K.K.A, czarownica lub rycerz. Mo┼╝esz r├│wnie┼╝ u┼╝y─ç tego podczas gry ofensywnej, aby zada─ç bezpo┼Ťrednie obra┼╝enia wie┼╝y koronnej przeciwnika. Sugerowa┼ébym jednak, ┼╝eby nie robi─ç tego cz─Östo, poniewa┼╝ b─Ödzie to do┼Ť─ç podatne na wy┼╝ej wymienione si┼éy.

Muszkieter: ┼Üwietna kontra na tank├│w oraz smoka. Powiniene┼Ť u┼╝y─ç tej karty do obrony, poniewa┼╝ zazwyczaj prowadzi do kontrataku. Podczas ofensywy postaw j─ů za gigantem.

Rycerz: Dzia┼éa on jako zapasowy czo┼ég. Je┼Ťli bronisz si─Ö i potrzebujesz kogo┼Ť do tankowania, b─Ödzie to idealna jednostka, poniewa┼╝ w przeciwie┼ästwie do giganta nie ignoruje ┼╝o┼énierzy.


To na tyle, jest to najlepszy i najprzyjemniejszy deck do gry na arenie 1-3, wystarczy troch─Ö praktyki i szybko przejdziecie dalej, powodzenia!
4.4 (głosów: 7)
Art napisany przez Fragorski

Zaloguj si─Ö, aby zobaczy─ç komentarze

Gor─ůce artyku┼éy
Discord