Jak to działa
Przejdź do gry Margonem
Margonem
3.0 2 18261 0
11.09.2017

Najbardziej denerwujący quest w Margonem! - Legenda o diamentowym smoku.

Legenda o diamentowym smoku to quest dostępny dla graczy z min. 70 lvl. Przez wielu uważany jest za jeden z najbardziej denerwujących questów. Postaram się streścić wykonanie go! :D

1. Questa zaczynamy u Starca Hokliklota w Podgrodziu Nithal.
2. Zbieramy 4 kawałki map pojawiające się w grotach:
-grota w Torneg
-grota w Dolinie Rozbójników
-grota w Zachodnich Rozdrożach
-grota w Wichrowych Szczytach (na skalnej półce /musimy próbować do skutku aż w eq pojawi nam się mapka)
3. Po zebraniu wszystkich części udajemy się do Tuzmer - do sklepu „Najdokładniejsze mapy Margonem!”
4. Następnie musimy udać się do sklepu - „Mikstury i dekoty”- także w Tuzmer.
5. Jesteśmy zmuszeni przynieść: jajo czerwia (znajdują się w Torneg), wędzoną rybę (w Podgrodziu Nithal dostaniemy u jednego z sprzedawców), wodę z rzeki (także w P.Nithal)
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
6. Ze składnikami wracamy i czekamy na klej.
7. Z klejem wracamy do pierwszego sklepu i czekamy ponownie na sklejenie mapy
8. Po uzyskaniu mapy udajemy się do Walsara w Mythar a następnie do Presztreka.
9. Następnie idziemy do Krassa - również w Mythar. Przynosimy mu 2 cyrkony i sztabkę miękkiego metalu (dostaniemy u Górnika z Werbin)
10. Wracamy do Krassa, czekamy na okulary i wracamy do Presztreka.
11. Udajemy się do Żywiołu Ziemii a następnie do Starca Merakliego (Ograbar-dun), póżniej do Saprasa (Mythar)
12. Musimy odnaleźć Hemadriadę - Głuchy Las.
13. Po rozmowie musimy odnaleźć źródło - Żywioł Wody w Dolinie Yss.
14. Musimy zdobyć szklane naczynie - udajemy się do Hektora z Gildi Kupców
15. Wracamy do Saprasa, a następnie wlewamy wodę do studnii w Mythar
16. Wracamy ponownie do Saprasa, a ten przenosi nas do Serca Ziemii.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
17. Rozmawiamy ze Sfinksem i odpowiadamy na jego zagadkę.
18. Szukamy strumienia na mapce i wyciągamy diamentowe jajko.
19. Wracamy do Saprasa, a nastepnie udajemy się do Druida Myszora z Werbin.
20. Wracamy do Sfinksa i wyjmujemy swoją nagrodę w Komnacie Tajemnic.
21. Wracamy do Mythar.
22. Dostajemy jedyny pierścień (zakupy u hobbita Hildegrima (piwnica domku Piwocji w Tuzmer))


ITEMY QUESTOWE:
Pierwszy kawałek mapy - Torneg, Górska Grota p.2 - s.1 (13,6)
Drugi kawałek mapy - Dolina Rozbójników, Siedlisko Nietoperzy p.3 (18,7)
Trzeci kawałek mapy- Zachodnie Rozdroża, Pieczara Wiatru p.3 (4,10)
Czwarty kawałek mapy - Wichrowe Szczyty, Podziemne przejście p.4 (skalna półka)

NPC:
Starzec Hokliklot - Podgrodzie Nithal (62,27)
Kartograf Erkor - Tuzmer => Dom Erkora p.1 (10,8)
Alchemik Seridiusz - Tuzmer => Dom Seridiusza (9,7)
3.0 (głosów: 2)
Art napisany przez maciao

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Łowcy Zombi Czy apokalipsa zombi może mieć miejsce? Naukowe podstawy istnienia zombi

Poradnik JestemKacper
2

NosTale co ta gra w sobie ma?

Recenzja wegorz08
3

SWAT 4 - warto jeszcze w to grać?

Recenzja wzarek
4

Aion Co się dzieje z tym Aionem...

Recenzja Niiepozorna
5

CSGO Prime (B2P) Jak wygrać 1 vs 1 po stronie Terrorystów?

Poradnik JestemKacper
6

RETRO: Castlevania: The Adventure/Belmont's Revenge

Recenzja LiquidSnake
7

CSGO Prime (B2P) JAK STAWAĆ SIĘ LEPSZYM W CS:GO?

Poradnik Mesashii
8

Warface Warface, czyli Pay To Win! cz.1

Recenzja BananekEw
9

RETRO: Castlevania II: Simon's Quest (1988)

Recenzja LiquidSnake
10

MovieStarPlanet MSP Jak dobrze zarabiać na filmach? -sposoby tworzenia.

Poradnik cer
Chat