Jak to działa
Przejdź do gry Paladins
Paladins
5.0 1 2889 0
22.07.2017

Paladins-> Najlepszy healer w grze (Jak grać Mal Dambą?)

Podstawowe informacje:
-> Healer
-> 2650 HP
->Przywoływacz duchów
-> 450 DMG/na strzał
-> Skille:

Plująca kobra -> Co 0,55 s strzela kulą jadu, zadając 450 pkt. + Przeładowanie powoduje rzut kobrą zadając max 550 pkt. obrażeń oraz ogłuszając wroga na 1 sekundę. (LPM)

Leczy sojusznika, przywracając mu 280 PZ na sekundę przez 5 sekund. (PPM)

Rzut tykwą pełną jadu, która przywraca sojusznikom 280 PZ na sekundę i zadaje wrogom 200 pkt. obrażeń na sekundę. (Q)

Szybki ślizg w przód, podczas którego nie można wziąć czempiona na cel.(F)

ULTIMATE (E)
Przeraża wszystkie cele na 2 s i podnosi o 20% wszystkie obrażenia, które odnoszą w tym czasie wrodzy czempioni.

Mal damba to przywoływacz duchów. Uznawany jest za najlepszego supporta w grze, ponieważ posiada on aż dwie umiejętności leczące (PPM, Q). Jak można się domyślić jego główną rolą jest zapewnienie leczenia swoim sojusznikom, lecz również jak najczęstsze ogłuszanie przeciwników poprzez przeładowanie swojej kobry.
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
Mal Dambą możemy grać na dwa sposoby:
-> Totalny healer. Skupiamy się jedynie na leczeniu swoich sprzymierzeńców. Bardzo rzadko używamy przeładowania, za to jak najczęściej Tykwy(Q) oraz Duchów Naprawczych(PPM).
-> Ogłuszanie. Dość znana taktyka polegająca na strzał -> przeładowanie-> strzał -> przeładowanie. Pozwala to nam na pozbawienie możliwości ruchów/strzałów Tankom z drużyny przeciwnej.

Ja osobiście uważam, że pierwszy sposób jest lepszy, ponieważ jeżeli przeciwnik w sklepie kupi sobie Odporność, nasze przeładowanie nie będzie miało sensu.

Bardzo ciekawą umiejętnością jest tykwa, ponieważ może ona 'odstraszyć' przeciwników kiedy rzucimy ją w miejscu przejęcia punku. Zadaje ona całkiem przyzwoite obrażenia.

Umiejętność Ślizgu jest bardzo przydatna, gdy Skye, Lian czy Bomb King używają swoich Ultimate.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
->Według mnie najlepszym przedmiotem do kupienia w grze jest Kronos, który zapewnia nam częstsze użycie Ślizgu oraz Tykwy, co zapewnia więcej leczenia.
->Jeżeli gramy pod jak najczęstsze ogłuszanie przeciwników kupno Zwinnych dłoni będzie idealnym rozwiązaniem.
-> Mal Damba posiada tylko 2650 HP więc dobrym kupnem jest Przystań/ Tarcze w zależności jaką drużynę ma przeciwnik.

Dla naszego supporta tylko dwie karty legendarne mają jakikolwiek sens. Mowa o "Wybraniec Ducha" oraz "Dojrzała Tykwa" z czego bardziej polecam tę pierwszą, która za każdym razem zapewnia nam +300 dodatkowego leczenia.

Do naszego decku polecam włożyć takie karty jak(Gdy gramy głównie jako healer!):
-> Upiorna obecność (4)
-> Rytuał magiczny (4)
-> Tykwa za tykwą (2)
-> Karmienie duchów (1)
-> Pokonanie progów (1)

Przy tym decku bardzo często zdarza mi się mieć ponad 150k leczenia.
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez Quaresma

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

World of Tanks Gra o czołgach czy coś więcej ?

Recenzja Kapcio
2

World of Tanks E50M - Nie kompletny ideał

Poradnik ChUcKxPoMpA
3

CSGO Prime (B2P) 4 Mapy do grania w 2+ osób

Poradnik Kowalski03
4

Czy Sleeping Dogs to kolejny klon Grand Theft Auto?

Recenzja BLAZEJ1
5

Crossout Crossout [PC] - Recenzja gry i wprowadzenie [F2P]

Recenzja Aynomev
6

Realm of the Mad God - Knight

Poradnik Fragorski
7

World of Tanks Jak zostać kolekcjonerem wirtualnych czołgów?

Poradnik HansOmen
8

Minecraft Czemu Minecraft to gra w pewien sposób nieśmiertelna i czemu moim zdaniem jest tak popularny

Recenzja CRIPI2
9

Rocket League (B2P) Rocket League - Recenzja!

Recenzja Malfour
10

Conflict of Nations - rodzaje wojsk (część 1)

Poradnik Bart1607
Chat