Poradnik dla początkujących.
Przygotowałem mały poradnik dla osób, które chcą rozpocząć przygodę w sfgame. Znajdziecie tutaj krótkie opisy o klasach, jak wykonywać zadania, lochy, areny itp. Zapraszam do czytania. Oczywiście nie każdy musi się ze mną zgadzać. Nie podałem tutaj informacji o pupilach, kowalu, wiedźmie, wc itd.
Te elementy odblokowują się dopiero na wyższych lvlelach, więc nie ma sensu się nimi przejmować na początek.
http://sf.kalais.net/ - ta strona może się przydać każdemu początkującemu. Znajdziemy tam przede wszystkim opisy lochów, którą broń lub zadanie wybrać, koszty cech i rozwoju gildii, oraz wiele więcej.
Po wybraniu świata, pierwsze co rzuci nam się w oczy to kreator postaci. Wygląd nie jest ważny, ważna natomiast jest rasa i klasa postaci. Rasa daje nam bonusy do statystyk. Potem możemy ją zmienić (bonusy zostaną)
Te elementy odblokowują się dopiero na wyższych lvlelach, więc nie ma sensu się nimi przejmować na początek.
http://sf.kalais.net/ - ta strona może się przydać każdemu początkującemu. Znajdziemy tam przede wszystkim opisy lochów, którą broń lub zadanie wybrać, koszty cech i rozwoju gildii, oraz wiele więcej.
Po wybraniu świata, pierwsze co rzuci nam się w oczy to kreator postaci. Wygląd nie jest ważny, ważna natomiast jest rasa i klasa postaci. Rasa daje nam bonusy do statystyk. Potem możemy ją zmienić (bonusy zostaną)

Grając w tę grę możesz zdobyć 100
Graj
Wojownik-niskie obrażenia, dużo życia i pancerza, bloki tarczą.
Najlepsza rasa: Demon
Statystyki najlepiej rozdawać w proporcji 3:2-siła:wytrzymałość, można troszkę dorzucić w szczęście, a co ok. 5 lvl wbijamy troszkę zręczności i inteligencji, by dawać radę na pvp. Dlaczego tak? Szczęście i kryty nie są potrzebne wojownikowi. Ma on dość niski bazowy dmg, więc kryty, aż tak wiele nam nie dają.
Mag-ogromne obrażenia, mało życia, jego ataki przebijają pancerz i nie da się ich uniknąć/zablokować.
Rasa: Człowiek, Mroczny elf.
Statystyki jakie polecam to 3:2:1-Inteligencja:Szczęście:Wytrzymałość
Oczywiście nie zapominamy o Sile i Zręczności co ok. 5 lvli.
Mag to postać, która stawia na uderzenie. Nie musimy mieć dużo życia. Liczą się obrażenia, oraz ciosy krytyczne, które w przypadku maga, często decydują o wygranym starciu. W skrócie zabijamy przeciwnika zanim on zabije nas :)
Łowca-średnie życie i obrażenia, uniki
Statystyki to 3:2:1-Zręczność:Wytrzymałość:Szczeście
Reszta jak u maga i wojownika.
Łowca to klasa ze zbalansowanymi statami. Ważne u niego są uniki, na które ma aż 50% szans (wyjątkiem jest mag, który je omija). Klasa najlepiej radzi sobie w lochach i wielu uważa ją za najlepszą.
Najlepsza rasa: Demon
Statystyki najlepiej rozdawać w proporcji 3:2-siła:wytrzymałość, można troszkę dorzucić w szczęście, a co ok. 5 lvl wbijamy troszkę zręczności i inteligencji, by dawać radę na pvp. Dlaczego tak? Szczęście i kryty nie są potrzebne wojownikowi. Ma on dość niski bazowy dmg, więc kryty, aż tak wiele nam nie dają.
Mag-ogromne obrażenia, mało życia, jego ataki przebijają pancerz i nie da się ich uniknąć/zablokować.
Rasa: Człowiek, Mroczny elf.
Statystyki jakie polecam to 3:2:1-Inteligencja:Szczęście:Wytrzymałość
Oczywiście nie zapominamy o Sile i Zręczności co ok. 5 lvli.
Mag to postać, która stawia na uderzenie. Nie musimy mieć dużo życia. Liczą się obrażenia, oraz ciosy krytyczne, które w przypadku maga, często decydują o wygranym starciu. W skrócie zabijamy przeciwnika zanim on zabije nas :)
Łowca-średnie życie i obrażenia, uniki
Statystyki to 3:2:1-Zręczność:Wytrzymałość:Szczeście
Reszta jak u maga i wojownika.
Łowca to klasa ze zbalansowanymi statami. Ważne u niego są uniki, na które ma aż 50% szans (wyjątkiem jest mag, który je omija). Klasa najlepiej radzi sobie w lochach i wielu uważa ją za najlepszą.

Grając w tę grę możesz zdobyć
i 100
Graj

Zadania- najlepiej brać te, które dają dużo expa. Dlaczego? Wbijemy wtedy szybciej lvl, wyższy lvl to lepsza postać :) Oczywiście zwracajmy uwagę na koszt. Zadanie za 10 awanturniczości z 1000 expa jest gorsze niż zadanie za 5 awanturniczości z 800 expa.
Arena- tutaj nie ma o czym pisać. Najlepiej walczyć z klasą którą kontrujemy.
Kontry: Wojownik pokonuje maga, mag łowcę, łowca wojownika. Oczywiście nie zawsze :)
Lochy-klucze dostajemy co 10 lvli, z misji (klucz do lochu 6 wypada z gabinetu magii). Lochy od 10 do 13 odblokowują się po zaliczeniu wcześniejszego,a klucz do 14 znajdujemy w kopalni klejnotów.
Gildia-warto dołączyć do jakiejś (nie polecam zakładania). Gildia daje nam bonusy do zdobywanego expa i złota z misji.
Myślę, że pomogłem troszkę poznać świat gry. Nie zapominamy oczywiście o rozwijaniu twierdzy i ustawianiu warty gdy kończymy grę. :)
Arena- tutaj nie ma o czym pisać. Najlepiej walczyć z klasą którą kontrujemy.
Kontry: Wojownik pokonuje maga, mag łowcę, łowca wojownika. Oczywiście nie zawsze :)
Lochy-klucze dostajemy co 10 lvli, z misji (klucz do lochu 6 wypada z gabinetu magii). Lochy od 10 do 13 odblokowują się po zaliczeniu wcześniejszego,a klucz do 14 znajdujemy w kopalni klejnotów.
Gildia-warto dołączyć do jakiejś (nie polecam zakładania). Gildia daje nam bonusy do zdobywanego expa i złota z misji.
Myślę, że pomogłem troszkę poznać świat gry. Nie zapominamy oczywiście o rozwijaniu twierdzy i ustawianiu warty gdy kończymy grę. :)