Jak to działa
5.0 1 2927 0
11.12.2017

Super Mario World - ciekawostki

Od razu mówię, że 100% postępu to dla mnie 96 poziomów.

Źródłem wiedzy jest strona stare.e-gry.pl (mam pozwolenie na wykorzystywanie MOICH materiałów - stara wersja była błędna, rażąca w oczy i cała pomieszana).

Jako ogromny fan Nintendo i Super Mario World chcę przedstawić zbiór ciekawostek. Odkrywałem je przez wiele miesięcy (jeszcze dawno temu przed banankami). Przy okazji polecam stronę smwcentral.com (nikt mi nie zapłacił). Mój nick to josziPL :)

Zaczynamy!

Tę grę można przejść mając naliczony pusty zapis. Wystarczy bugować poziom Yoshi's Island 2. Niejaki Masterjun3 dokonuje to w mniej niż 2 minuty.

W grze jest dużo sekretnych i zabugowanych poziomów. Dla przykładu są to następne 2 Donut Plains 1. Pierwszy ma nazwę Star Road, drugi #2 Morton's Plains. Ten drugi ma popsutą grafikę w tle. Jest dużo tych poziomów. To też między innymi zdobywalny kodami Boss Test Level. Osobiście byłem w tym Boss Test Level i fajna lokalizacja. Szkoda, że dosyć biedna.
W poziomie Cheese Bridge Area można zdobyć księżyc i sekretne przejście. Przyda się do tego pelerynka oraz umiejętności w lataniu. Dla mniej umiejętnych zostaje program Lunar Magic i podstawienie klocków. Wystarczy przejść pod metą. Jest to wymagane do ukończenia gry z 100% postępem.

Poziom Valley of Bowser 1. Poziom gry w SMW: średni, wręcz łatwy. Księżyc jest tutaj niezbyt trudno dostępny.

Podczas przechodzenia podziemi Bowsera można sobie od razu wskoczyć do zamku. Nie trzeba się męczyć z resztą poziomów. Wystarczy, że odblokujesz fortecę i ją przejdziesz. UWAGA: Takie ukończenie gry nie powoduje 100%.

W ostatnim poziomie TEST jest event 77. Jeśli go zbugujemy kluczem, wykonamy event 78. Jest to swego rodzaju kill screen. Chodzi mi o nagłe dziwne miganie świata, pojawianie się różnych anomalii np. Mario robiący mnóstwo spinjumpów i takie tam rzeczy.
Teraz numerki poziomów. Romhackerzy mogą spać spokojnie. Poziom z intra (tam gdzie wybierasz ile graczy) to C7, a ten z wiadomością startową to C5. Natomiast bonusowa gra to 0 i 100. Yoshi's Island 1 (po lewej) to 105, a Yoshi's Island 2 (po prawej) to 106.

Tutaj mamy malutki glitch w Donut Secret 1.
Będąc mali, bierzemy balon i grzyba. Po skończeniu się lotu rury są w zieleni!

Oto i jeden z najbardziej znanych trików na życia.

Trzeba go wykonać w Forest of Illusion 1 (on zawiera wymagane Wigglery).
Skaczemy po nich najlepiej na Yoshim i z peleryną. Możemy to robić do końca czasu, w okolicy 5 jednostek pauzujemy grę i uciekamy z poziomu.
Jak już dostajemy 2-up, 3-up,a potem 5-up z dziwną ikoną zaczyna się błąd.
Zdobywamy monety i punkty, aż w końcu z tych monet mamy 1-upy.
To dostajemy z Wigglerów właśnie. Znikąd indziej.
Jak już mamy prawie 10 milionów punktów i 99 1-upów! Tadaa! Udało się!

Dziękuję wszystkim czytaczom za dotarcie do końca. Troszkę się nad tym pracowało, ale efekt jest przyzwoity.
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez Pink Sheep Lololololololo

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Chat