Jak to działa
1.0 1 1931 0
20.06.2018

Karty w Clash Royale - Fire Spirits

Witam ponownie! Oto przedostatnia (póki co) część poradnika do kart o commonach. Z okazji tego wielkiego wydarzenia pogadamy o Fire Spirits'ach. Zapraszam do czytania. Tradycyjnie zaczynamy od statów:

FIRE SPIRITS:

Koszt - 2
Szybkość - 120
Zasięg - 2
Obrażenia/Życie:
1 - 80/43
2 - 88/47
3 - 96/52
4 - 106/57
5 - 116/62
6 - 128/68
7 - 140/75
8 - 154/82
9 - 169/91
10 - 186/100
11 - 204/110
12 - 224/120
13 - 247/132

(Informacje na Maj 2018)

Fire spirit'y to karta bardzo podobna do Ice Spirit'a. Spawnuje trzy ogniste duszki, które zmierzają w stronę celu, aby następnie na niego skoczyć i zadać obrażenia obszarowe. W przeciwieństwie do Ice spirita, nie wywołują u jednostek przeciwnika żadnego efektu. Są świetną i tanią alternatywą na różne spelle. Oto kilka wskazówek:
JAK GRAĆ:
- Najlepszym ich zastosowaniem jest to że łatwo zniszczą duże grupy przeciwników. Miniony, Gobliny, Szkielety i nietoperze nie mają z nimi szans. Z bardziej żywotnymi jednostkami będą miały większy problem, ale niektóre także zostaną przez nie łatwo zniszczone.
- Są dobrą kontrą na beczkę szkieletów. Dwa fire spirit'sy powinny sobie dać radę z beczką, natomiast ostatni zniszczy porozrzucane szkielety. Zyskamy w ten sposób 1 kroplę eliksiru przewagi nad przeciwnikiem.
- Możemy ich także użyć do odwracania uwagi, jednak nie są w tym zbyt dobre. Szybko rzucą się na jednostkę przeciwnika i ich już nie będzie. Zaletą jest natomiast to, że zadadzą jej spory damage.
- Kiedy wyrzucimy je za takimi kartami jak Elity lub Hog Rider, to nie straszne temu pushowi będą wszelkie grupowe jednostki. Łatwo go jednak będzie kontrować mega knight, Fireball oraz Rocket.
JAK SIĘ BRONIĆ:
- Naprawdę łatwo je skontrować spellami. Najlepiej spiszą się Log oraz Zap, a w szczególnych przypadkach strzałki. Push'e z Fire Spiritami warto skontrować fireballem, lub rakietą.
- Jak zwykle przy jednostkach grupowych, najlepiej przydadzą się troopy z Area Damage (Ice Wizard, Princess, Bomber to najtańsze karty do ich prostego skontrowania. Zniszczy je także spawn damage Electro Wizarda, a przy push'ash - Mega Knight'a.
- Przy budynkach się nie ma co rozpisywać. Budowle do do odwracania uwagi (cannon, tombstone) łatwo sobie poradzą. Gdy przeciwnik push'uje, to dobry będzie Bomb Tower.

No i to by było na tyle. Mam nadzieję że mój poradnik się wam przydał. Fire spirit'sy dobrze spiszą się w deckach z Hog'iem i Elitkami. Zatem do zobaczenia w następnej części mojego poradnika!
1.0 (głosów: 1)
Art napisany przez TheMaślak

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

DOTA 2 Recenzja postaci Bloodseeker z gry Dota 2

Recenzja Zarabianiewinternecie
2

Biblioteka Modów - Gothic II Noc Kruka - 6. Czarne Serce

Recenzja Tybero
3

DOTA 2 Droga ku Mistrzostwu w DOTA 2: Poradnik dla początkujących i średniozaawansowanych graczy

Poradnik Eton
4

gold strike

Recenzja ezuak
5

War Thunder War Thunder - dwa w jednym

Recenzja Bananek2012
6

War Thunder War Thunder - droga przez mękę

Recenzja Kalamondin
7

CSGO Prime (B2P) Najlepsze tricki! [6#] - Overpass

Poradnik JestemKacper
8

Eternal Fury Recenzja o grze "Eternal Fury"

Recenzja Queen345
9

Minecraft Minecraft : Niekończący Się Świat Twoich Marzeń

Poradnik milusia201
10

World of Tanks Caernarvon - przyjemny brytyjski czołg ciężki

Recenzja HansOmen
Chat