Paladins - czyli jak zacząć?
Na samym początku gry dostępne są następujące jednostki (na zdjęciu to te bez kłódki):
Cassie, Dragoz, Kinessa, Wiktor, Tyra (obrażenia)
Fernando (obrońca)
Pip (wsparcie)
Skye (skrzydłowy)
Jakie zadania stoją przed każdą z klas? Poniżej zaprezentuję mocno uogólniony zarys tego w jaki sposób dana klasa powinna wspierać drużynę (uogólniony, ponieważ używane przez nas karty mogą sprawić, że np. jednostka wsparcia lepiej będzie się sprawowała jako jednostka obrażeń.)
Obrońca – przyjmowanie na siebie ognie przeciwników. Dzięki dużej ilości punktów życia oraz możliwości tworzenia tarcz wytrzymuje on sporo co pozwala zdobyć teren oraz przewagę sojusznikom.
Wsparcie – leczenie sojuszników, a w szczególności obrońcy (aby mógł jak najdłużej spełniać swoją rolę). Odległość od obrońcy jest różna ze względu na sposób w jaki leczy dana jednostka wsparcia. Jednak nie powinniśmy wystawiać się na ogień przeciwników zamiast obrońcy, więc najlepiej ustawić się w takiej odległości za jego plecami, aby nasze leczenie było efektywne.
Skrzydłowy – atakowanie i eliminowanie przeciwników od flanki i tyłu. W miarę możliwości najlepiej szukać pojedynczych przeciwników i pokonywać ich. Jednak jeżeli sytuacja będzie tego wymagała to może też atakować grupę przeciwników, ale należy przy tym starać się unikać ognia przeciwników.
i 100
Graj
Cóż to prawdopodobnie wszystko co jest ci niezbędne na początku twojej przygody z grą Paladins.
Mam nadzieję, że udało mi się pomóc, a w następnych poradnikach skupimy się na pojedynczych postaciach i sposobach na grę nimi.


