Jak to działa
Przejdź do gry Team Fortress 2
Team Fortress 2
5.0 1 1507 0
14.11.2018

Żołnierz, czyli mój main - część 4 Rakietowe skoki - Walljump

Wstęp
Jest to kontynuacja do części 3. Jeżeli już jesteś w stanie wykonywać swobodnie Course ABC na ,,Akademii'' możemy przejść dalej do bardziej zaawansowanych skoków i do wykonywania ich w praktyce. Muszę to powtórzyć, ale musisz dość dużo trenować, aby dość do sprawnego wykonywania tej sztuki :D . Dobra zaczynajmy!

Walljump
Jest to nic innego jak wykonywanie serii kolejnych rocket jumpów, ale za podłoże wykorzystujemy płaska powierzchnie ściany.
Jak wykonać?
  • Podchodzisz do ściany i stajesz prostopadle do niej
  • Wykonujesz normalnego rocket jumpa, trzymając przycisk W
  • Jeżeli poczujesz już że zaczynasz tracić prędkość odchyl delikatnie ( kąt 10-25 stopni) celownik i strzel ścianę
W teorii powinieneś wykonaj kolejnego rocket jumpa i polecieć do góry. Przypominam Ci, że nadal musisz trzymać przycisk control (Ctrl). W ten sposób możesz się wzbić na sam szczyt ściany.
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
Jeżeli już opanowałeś sztukę wspinania się po ścianie teraz możesz przejść do trudniejszej sztuki jaką jest pokonywanie dużych odległości przy użyciu rocket jumpów.
Jak to zrobić?
  • Podchodzisz do krawędzi i wybijasz się za pomocą rocket jumpa. Przypominam Ci, że nadal musisz trzymać przycisk control (Ctrl).
  • Starasz się ,,przykleić do ściany'' naciskając D i kierując myszkę w prawo
  • Gdy już zaczniesz wytracać prędkość puszczasz D a następnie wciskasz i przytrzymujesz A
  • Wykonujesz teraz strzał w ścianę (postaraj się obrócić tak o mniej więcej 90-100 stopni, patrz na obraz 1)
  • I powtarzasz teraz to wszystko od punktu drugiego
Jest to o tyle trudne że tutaj już musisz trochę się ,,nakręcić'' myszką, ale z czasem opanujesz to.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Co do wybijania się to musisz zrozumieć pewna mechanikę:
  • jeżeli twój strzał w ścianę będzie w tej samej linii co żołnierz to zyskasz na prędkości, ale stracisz na wysokości (czerwone kółko)
  • jeżeli twój strzał w ścianę będzie dużo poniżej linii żołnierza to zyskasz na wysokości, ale stracisz na prędkości (zielone kółko)
Aby stale zyskiwać prędkość musisz znaleźć specyficzny punkt w którym czujesz i widzisz, ze żołnierz przyspiesza i zyskuje na wysokości (Żółty obszar).
Z pewnością nie będą wychodzisz tobie pierwsze jumpy, ale musisz jakoś to musisz przeboleć i nauczyć się tego.

Dobra myślę, że tyle starczy i wykonasz z pewnością kolejne wyzwania na Wall Coursie. W następnym poradniku pokaże wam Pogo Jumpy, które znacząco zwiększają naszą mobilność
Tak więc Stay tuned! :D
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez PowrWolf

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Łowcy Zombi Czy apokalipsa zombi może mieć miejsce? Naukowe podstawy istnienia zombi

Poradnik JestemKacper
2

ARK: Survival Evolved (B2P) Jak oswoić dinozaura?

Tutorial Boomboxpl
3

CSGO Prime (B2P) Najlepsza strzelanka + historia Virtus.pro

Recenzja Saszeta123
4

Margonem 3 najlepsze gry według Diaza!

Recenzja Felipe Diaz
5

Karty w Clash Royale - Elite Barbarians

Poradnik TheMaślak
6

Minecraft - recenzja po wielu godzinach gry

Recenzja wzarek
7

Nowa generacja, nowa pani archeolog. Recenzja Tomb Raider

Recenzja Tybero
8

War Thunder Samoloty, czołgi i jeszcze raz samoloty - czyli recenzja War Thunder!

Recenzja Unowski
9

Honkai Star Rail - Android Honkai: Star Rail - Nowa Odsłona Świata Honkai Impact

Recenzja Arturek Muminek
10

Rocket League (B2P) Rocket League - absolutny hit wszech czasów

Recenzja Janux
Chat