Jak to działa
Przejdź do gry Team Fortress 2
Team Fortress 2
5.0 1 55 0
14.11.2018

Żołnierz, czyli mój main - część 4 Rakietowe skoki - Walljump

Wstęp
Jest to kontynuacja do części 3. Jeżeli już jesteś w stanie wykonywać swobodnie Course ABC na ,,Akademii'' możemy przejść dalej do bardziej zaawansowanych skoków i do wykonywania ich w praktyce. Muszę to powtórzyć, ale musisz dość dużo trenować, aby dość do sprawnego wykonywania tej sztuki :D . Dobra zaczynajmy!

Walljump
Jest to nic innego jak wykonywanie serii kolejnych rocket jumpów, ale za podłoże wykorzystujemy płaska powierzchnie ściany.
Jak wykonać?
  • Podchodzisz do ściany i stajesz prostopadle do niej
  • Wykonujesz normalnego rocket jumpa, trzymając przycisk W
  • Jeżeli poczujesz już że zaczynasz tracić prędkość odchyl delikatnie ( kąt 10-25 stopni) celownik i strzel ścianę
W teorii powinieneś wykonaj kolejnego rocket jumpa i polecieć do góry. Przypominam Ci, że nadal musisz trzymać przycisk control (Ctrl). W ten sposób możesz się wzbić na sam szczyt ściany.
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
Jeżeli już opanowałeś sztukę wspinania się po ścianie teraz możesz przejść do trudniejszej sztuki jaką jest pokonywanie dużych odległości przy użyciu rocket jumpów.
Jak to zrobić?
  • Podchodzisz do krawędzi i wybijasz się za pomocą rocket jumpa. Przypominam Ci, że nadal musisz trzymać przycisk control (Ctrl).
  • Starasz się ,,przykleić do ściany'' naciskając D i kierując myszkę w prawo
  • Gdy już zaczniesz wytracać prędkość puszczasz D a następnie wciskasz i przytrzymujesz A
  • Wykonujesz teraz strzał w ścianę (postaraj się obrócić tak o mniej więcej 90-100 stopni, patrz na obraz 1)
  • I powtarzasz teraz to wszystko od punktu drugiego
Jest to o tyle trudne że tutaj już musisz trochę się ,,nakręcić'' myszką, ale z czasem opanujesz to.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Co do wybijania się to musisz zrozumieć pewna mechanikę:
  • jeżeli twój strzał w ścianę będzie w tej samej linii co żołnierz to zyskasz na prędkości, ale stracisz na wysokości (czerwone kółko)
  • jeżeli twój strzał w ścianę będzie dużo poniżej linii żołnierza to zyskasz na wysokości, ale stracisz na prędkości (zielone kółko)
Aby stale zyskiwać prędkość musisz znaleźć specyficzny punkt w którym czujesz i widzisz, ze żołnierz przyspiesza i zyskuje na wysokości (Żółty obszar).
Z pewnością nie będą wychodzisz tobie pierwsze jumpy, ale musisz jakoś to musisz przeboleć i nauczyć się tego.

Dobra myślę, że tyle starczy i wykonasz z pewnością kolejne wyzwania na Wall Coursie. W następnym poradniku pokaże wam Pogo Jumpy, które znacząco zwiększają naszą mobilność
Tak więc Stay tuned! :D
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez PowrWolf

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

CSGO Prime (B2P) Najfajniejsza mapa #1 | CS:GO

Video IKY
2

Tibia Tibia - Milczący świat Tibii

Recenzja Cesere
3

Fortnite Uwolnienie się króla lodu | FORTNITE BATTLE ROYALE

Video IKY
4

Pegasus - Czyli najlepiej sprzedająca się konsola w historii Polski!

Recenzja Bax04
5

Roblox 5 ciekawostek o Roblox!

Video Namirt
6

Elvenar Elvenar - recenzja gry przeglądarkowej

Recenzja Daniel67119
7

League of Legends Poradnik tragarza, czyli jak carrować.

Poradnik lipko007
8

FlatOut 2 - recenzja

Recenzja TurboBagiety
9

Team Fortress 2 Żołnierz, czyli mój main - część 4 Rakietowe skoki - Walljump

Poradnik PowrWolf
10

Team Fortress 2 Ciekawostki cześć pierwsza

Recenzja King_Tomson_IV
Discord