Jak to działa
Login
Wiadomość
MimasKOZAKKK Newby
Posty: 6
Dołączył: 26.02.2017
Status: Offline

Prosze o zwrot. Kod mi nie doszedl na email

11.08.2017, 17:41
Skandal zebym musial czekac 2 dni na kod i do tego go jeszcze nie dostac kupilem riot points i chuj z 6000 banankow. Jezeli kasa albo chociaz bananki nie zostana zwrocone Poniesiecie konsekwencje.
Rzetelny Społecznik Pomocny Wulgarny Troll5
RE: Prosze o zwrot. Kod mi nie doszedl na email - 11.08.2017, 18:01
Povered Newby
Posty: 18
Dołączył: 18.07.2017
Status: Offline
Ciekawe jakie konsekwencje poniosą? Podasz ich do sądu? XD A tak na poważnie również nie otrzymałem 50zl psc.
Pomimo upływu 48h.
Też prosze o zwrot bananków lub o jak najszybsze dostarczenie psc.
Rzetelny Społecznik1 Pomocny Wulgarny Troll
RE: Prosze o zwrot. Kod mi nie doszedl na email - 11.08.2017, 19:48
MimasKOZAKKK Newby
Posty: 6
Dołączył: 26.02.2017
Status: Offline
Przed chwile doslowniee przed chwila gdy uplywal moment dostarczenia doszedl mi email ze zamowienie zostalo spelnione !! Dopiero kurwa teraz ??? ze juz dopiero maja wyslac ten kod ? Mam nadzieje ze wysla go szybciej niz w te jebane 48 godzin. Przepraszam ze bluzgam ale sie wkurzyłem. Zazwyczaj kupowalem na banankach i przychodzilo po momencie a teraz mam czekac idealne 48 godzin zeby mi przyszlo dopiero potwierdzenie? No halo to jest troche dziwne Wkurwiłem sie bo akurat skonczyl sie w lolu eqsell na postac ktora chcialem kupic. Na prawde bananki popracujcie nad tym systemem wysylania bo to juz jest kurwa szczyt. Jeszcze raz jezeli kogos urazilem przeklnstwami to przepraszam ale chcialem podkreslic towarzyszace emocje :((((
Rzetelny Społecznik Pomocny Wulgarny4 Troll2
RE: Prosze o zwrot. Kod mi nie doszedl na email - 11.08.2017, 23:07
Naxxya Newby
Posty: 12
Dołączył: 10.08.2017
Status: Offline
-,- Koło zębate w prawym górnym rogu nagrody:)
Rzetelny1 Społecznik Pomocny Wulgarny Troll
RE: Prosze o zwrot. Kod mi nie doszedl na email - 12.08.2017, 11:10
ZaGi Master
Posty: 592
Dołączył: 11.03.2016
Status: Offline
Wszystkie zamówienia wysyłane są najszybciej, jak jest to tylko możliwe. Jeśli po upływie 48 godzin nie otrzymasz swojego zamówienia, skontaktuj się z Supportem.

Pamiętaj że status swojego zlecenia możesz śledzić w zakładce "Nagrody".
Koło zębate (prawy górny róg strony) --> Nagrody.
Rzetelny Społecznik Pomocny Wulgarny Troll