Jak to działa
Forum

Roblox

Login
Wiadomość
4.6 (głosów: 2159)
Przejdź do gry Roblox
kuba mi Newby
Posty: 3
Dołączył: 17.09.2018
Status: Offline

cieny

31.01.2019, 02:59
miałem wainycien ranoy wstałem i posem to łazieki puzniei ziadłem snatanie puznei wysłem nadwul i pohociłem polesie i wluciłem do domu po zimno sie zlopiło i wdomu wesłem na robloxza i po grałem i puzniei ziadłem opiad i polezałem i wesłem na feizpuka i popacałem na filmy no i puzniei wiecorem ziadłem kolacie i umłem sie i posłem spac koniec nara
Rzetelny Społecznik Pomocny Wulgarny Troll
RE: cieny - 31.01.2019, 03:00
kuba mi Newby
Posty: 3
Dołączył: 17.09.2018
Status: Offline
kuba mimiałem wainycien cieny ranoy wstałem i posem to łazieki puzniei ziadłem snatanie puznei wysłem nadwul i pohociłem polesie i wluciłem do domu po zimno sie zlopiło i wdomu wesłem na robloxza i po grałem i puzniei ziadłem opiad i polezałem i wesłem na feizpuka i popacałem na filmy no i puzniei wiecorem ziadłem kolacie i umłem sie i posłem spac koniec nara
Rzetelny Społecznik Pomocny Wulgarny Troll
RE: cieny - 31.01.2019, 03:01
kuba mi Newby
Posty: 3
Dołączył: 17.09.2018
Status: Offline
kuba mimiałem wainy cien ranoy wstałem i posem to łazieki puzniei ziadłem snatanie puznei wysłem nadwul i pohociłem polesie i wluciłem do domu po zimno sie zlopiło i wdomu wesłem na robloxza i po grałem i puzniei ziadłem opiad i polezałem i wesłem na feizpuka i popacałem na filmy no i puzniei wiecorem ziadłem kolacie i umłem sie i posłem spac koniec nara
Rzetelny Społecznik Pomocny Wulgarny Troll
Chat